Andre artikler fra denne udgave
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
Er fremtidens arbejdsmarked elastisk, eller hænger det i en tynd elastik?
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
The future labour market: Classical creativity is no longer enough
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
De unge generationers opgør med nutidens fastlåste arbejdsstyrke
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
Hastighed, forandringer og fleksibilitet vil kendetegne fremtidens arbejdsmarked
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
The future of work with inclusivity in mind
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
Arbejdet bliver mindre interessant i fremtiden
Det fysiske kontor skal på en gang være stedet, hvor virksomhederne kan materialisere deres brand og vision. Samtidig skal kontoret også forholde sig til de mennesker, der bruger en stor del af deres liv i disse rum, og derved skabe livskvalitet, glæde og produktivitet.
Af Mads Arlien-Søborg
Kontorindretning har aldrig spillet en større rolle, end den gør i d
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
Er fremtidens arbejdsmarked elastisk, eller hænger det i en tynd elastik?
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
The future labour market: Classical creativity is no longer enough
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
De unge generationers opgør med nutidens fastlåste arbejdsstyrke
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
Hastighed, forandringer og fleksibilitet vil kendetegne fremtidens arbejdsmarked
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
The future of work with inclusivity in mind
Foto: Biophillic design at East Sydney Early Learning Centre
Arbejdet bliver mindre interessant i fremtiden
Flere artikler
ForbrugRetail & e-tail
Trods 50 procent flere svindelsager: Så mange er shoppeklar til Black Friday
Fødevarer
Rekordhøj eksport af dansk økologi
Strategi & ledelse