Andre artikler fra denne udgave
I et mere og mere individualiseret samfund er der ikke noget at sige til, at arbejdet tillægges mere og mere personlig værdi. Det skal være kreativt og udviklende, og man skal kunne gøre karriere. Sådan har det været siden 1980’erne og frem til 2010’erne. Men nu kan man spore tendenser til, at et nyt perspektiv trænger sig på. Et perspektiv, der har fokus på det at have et job, og så ellers kaste sig over aktiviteter, der kræver et arbejdslignende engagement, uden at det umiddelbart har noget med lønarbejde at gøre. Senere kan det godt være, at man drømmer om at kunne leve af det.
Af Johannes Andersen
Industris
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler