Artikler
Mangler du gode bøger til ferien?
Tag tankevækkende læsning med i kufferten, så du kan få ny…
AI overtager mange job – men ikke disse
Selv i en automatiseret fremtid vil der være en række…
Boost salget og kundeoplevelsen med in-store retail media
Med digitale skærme og målrettet annoncering kan du gøre din…
10 fødevaretrends du bør kende i 2025
Fra protein og vægttab til madro og forkælelse – her er nogle af…
DI: EU-regulering som “bureaukratisk monster”
I 2024 blev danske virksomheder pålagt lovgivning, som det vil…
Arkitektens bud på fremtidens køkken
Rolf Birk, arkitekt hos Svane Køkkenet, kommer med sit bud på,…
TID & tendenser nr. 3 er netop udkommet
Forbrug anno 2025, ledelse, fødevaretrends og klimakommunikation…
Trump har skræmt de danske forbrugere
Faldende forbrugertillid og bekymringer for fremtiden betyder,…
Back to the core: Four new consumer trends
In times of uncertainty, consumers turn to what feels safe and…
Medledelse og sociokrati – en måde til at skabe flere ledere, ikke færre
Måske har du hørt vendinger som ledelsesfri eller ledelsesløs…
Livsfaser og generationer – forstå forskellene og styrk samarbejdet
Når medarbejdere fra forskellige livsfaser og generationer mødes…
Mad uden mystik: Derfor vinder clean label frem
Forestil dig at stå i supermarkedet med en pakke kiks i hånden.…
Mere sofa og mindre bordskik: Nye idealer for måltidet
Verden er under forandring – og det samme er rammerne for vores…
Bæredygtighed – selvom vi streger det ud, går det ikke væk
Vi kan ikke snakke os ud af bæredygtighed. Men vi kan bruge…
Klimakommunikation sætter kreativiteten på prøve
Ansvarlig klimakommunikation handler om at tage stilling og sige…
Længslen efter stabilitet fylder hos forbrugeren frem mod 2026
At analysere trends handler ikke kun om at følge med i det, der…
Forbrug med formål – hvorfor og hvad betyder det?
Forbrugere prioriterer produkter og oplevelser, der giver mening…
The great value-shift
As the second half of the ‘Transformational Twenties’ marches…
Fremtidens detailhandel – indsigter og muligheder
En omfattende rapport fra Futurice, udarbejdet i samarbejde med…
Det ønsker danskerne i deres næste job
Hvad kigger danske lønmodtagere efter hos deres næste…
AI giver fødevarebrands nye udfordringer – og nye muligheder
I en tid hvor kunstig intelligens revolutionerer kunderejsen,…
Løbeshop vil åbne butikker der, hvor løberne er
Igennem 20 år har Løbeshop skabt en international webshop, som i…
Forsigtig optimisme i ejendomsmarkedet
Trods global uro og fortsat pres på renteniveauer, begynder…
Forbruget i Danmark holder stand trods krisestemning
Nye tal viser, at danskerne ikke er stoppet med at bruge penge,…