Gratis artikler

Vi har låst en række udvalgte artikler op og gjort dem tilgængelig for alle – også for dig, der ikke har et abonnement. Artiklerne kan forhåbentlig give dig en masse inspiration og ny viden. Ønsker du at læse flere af TID & tendensers artikler, kræver det et abonnement →

Se alle artikler

To forbrugereksperter varsler afgørende ændringer i detailhandlen

Vi står over for afgørende ændringer, der vil påvirke både…

Fokus på innovative fødevare- og dagligvarekoncepter

Forbrugerne vil inspireres og præsenteres til produkter gennem…

Lykkes I med jeres strategier? Sådan kommer I effektivt i mål

Ønsker du friske perspektiver og masser af erfaring til at…

Bor kunderne i hjertet af jeres strategi?

I en uforudsigelig verden er kunderne det eneste sikre…

Hvordan ser fremtidens dagligvarehandel ud?

En ny rapport stiller skarpt på fremtidens dagligvarehandel med…

Få styr på forretningsmodellen og driv væksten frem

I en tid præget af kompleksitet og paradokser er vækst den…

Farvesystemer samlet ét sted

pej gruppen lancerer nu Colour Lab, der samler verdens tre…

Hvad nu, hvis den nye normal bliver til ingen normal? 

Intet er, som det plejer, og det kommer til at fortsætte i 2024.…

Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet

I denne uge lander årets sidste udgave af TID & tendenser hos…

Sådan arbejder du med trends

I en verden, der aldrig har været mere dynamisk og foranderlig…

Hvad byder 2024 mon på?

Vi er gået ind i årets sidste kvartal, så det er nu, at du skal…

TID & tendenser nr. 4 er udkommet

Fra velfærdsstat til Web3 - glæd dig til årets fjerde udgave af…

4 key colours til sæsonen AW 24/25

I AW 24/25-sæsonen møder vi en forbruger, der ønsker at tage…

Årets tredje udgave af TID & tendenser er udkommet

TID & tendenser nr. 3 belyser blandt andet generationer på…

Hvilke muligheder er der i Web 3.0?

Metaverset og fremtidens virtuelle universer rummer uanede…

Alt hvad du skal vide om retail

Handel er i konstant udvikling, specielt i en tid hvor den ene…

TID & tendenser nr. 2 er udkommet

Årets anden udgave af TID & tendenser lander i denne uge med…

Opgør med hurtige trends

Langtidsholdbare produkter bliver stadig mere populære. Der er…

Oplev to af verdens førende trendguruer

Nu har du mulighed for at opleve to af de mest anerkendte og…

Årets første udgave af TID & tendenser er udkommet

TID & tendenser nr. 1 tager favntag med fremtidens arbejdsliv,…

Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid

Usikkerhed er blevet noget af det mest konstante i vores liv, og…

Disturbance kommer i fokus i fremtidens detailhandel

Markedspladsen er i opbrud. På samme tid skal forbrugerne holde…