Gratis artikler

Vi har låst en række udvalgte artikler op og gjort dem tilgængelig for alle – også for dig, der ikke har et abonnement. Artiklerne kan forhåbentlig give dig en masse inspiration og ny viden. Ønsker du at læse flere af TID & tendensers artikler, kræver det et abonnement →

Se alle artikler

Kan du følge med kundernes ændrede købsadfærd?

Købsadfærden hos kunderne har ændret sig markant i de senere år,…

Fokus på fremtidens lederskab

Virksomheder og organisationer kommer i fremtiden til at stille…

Pantone præsenterer ny digital farveplatform

Fordelene er mange med Pantone Connect. Du får blandt andet…

TID & tendenser nr. 4 er udkommet

2022 venter lige rundt om hjørnet. Derfor kommer en række af de…

Hvilke teknologiske trends kommer til at blomstre de kommende år?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, hvor…

Tekstilstuderende klædes på til mødet med branchen

På uddannelsen Tekstildesign, -håndværk og formidling bliver de…

Hver tallerken tæller

3 ud af 4 danskere synes, det er vigtigt, at vi begynder at…

Hvilke livsstilstendenser bliver fremtrædende de kommende år?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, hvor…

Sådan sætter du ild til din fremtidssans

“Du skal ha’ vækket din fremtidssans. Det er hårdt, det er svært…

Fødevarebranchens fremtid

Tidsånd og forbrug rykkes fremad på spillepladen under og efter…

Har coronakrisen rykket tidsånden?

I lyset af Covid-19-pandemien er spørgsmålet nu, hvordan…

Gode gerninger giver god branding

Hvis man som forbruger gerne vil kombinere shopping med…

Mellem tidens tænder

Alle lever vi i den og med den. Tiden. En af de mest…

Man skal lære at leve lokalt med globalisering og centralisering

Det er velkendt, at folk, der bor på landet, er mere lykkelige,…

Hvad bliver kendetegnende for danskernes forbrug i resten af 2021?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, hvor…

Hvad bliver de største fødevaretrends i 2023-2026?

Få indsigt i fødevarebranchens fremtid på pej gruppens…

Hvad kræver det for at være en god leder i 2021?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, hvor…

Det drejer sig om ledelse

Livet bliver længere. Og sjovere. Vi får mange flere…

Bliv klar til fremtidens detailhandel

Der blæser nye vinde med en positivitet og opsparet forbrugslyst…

Ny udgave af TID & tendenser med inspirerende indspark

Årets anden udgave af TID & tendenser er netop udkommet. Her…

På vej mod et brølende forbrugsboom

Efter et coronaår med rejserestriktioner, lukkede butikker og…

Li Edelkoort om fremtidens luksusindustri

Luksusindustrien er i bevægelse. Den grønne bølge, der strømmer…

Hvad er de vigtigste markedsføringsmetoder i 2021?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, hvor…

10 stærke food trends

Det internationale trendbureau Wunderman Thomson Intelligence…