Gratis artikler

Vi har låst en række udvalgte artikler op og gjort dem tilgængelig for alle – også for dig, der ikke har et abonnement. Artiklerne kan forhåbentlig give dig en masse inspiration og ny viden. Ønsker du at læse flere af TID & tendensers artikler, kræver det et abonnement →

Se alle artikler

Få hjælp til at optimere dit workflow med design

Udvid dine designkompetencer ved at blive en ørn til…

Fødevarebranchens fremtid

Tidsånd og forbrug rykkes fremad på spillepladen under og efter…

Skab et unikt udtryk med originalt printdesign

Ønsker du at tilbyde noget originalt og eksklusivt til dine…

Hvad bliver de største fødevaretrends i 2023-2026?

Få indsigt i fødevarebranchens fremtid på pej gruppens…

Bliv klar til fremtidens detailhandel

Der blæser nye vinde med en positivitet og opsparet forbrugslyst…

Ny udgave af TID & tendenser med inspirerende indspark

Årets anden udgave af TID & tendenser er netop udkommet. Her…

Li Edelkoort om fremtidens luksusindustri

Luksusindustrien er i bevægelse. Den grønne bølge, der strømmer…

10 stærke food trends

Det internationale trendbureau Wunderman Thomson Intelligence…

Top 5 digitale forbrugertrends i 2021

En ny rapport fra Euromonitor International ser nærmere på fem…

Årets første udgave af TID & tendenser er udkommet

Mens du går og venter på, at der igen kommer gang i verden, kan…

Fremtidens retail: En ny virkelighed med nye muligheder

Den verserende coronapandemi har lært kunderne, hvad de virkelig…

Hvad kommer 2021 til at byde på?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, som er…

1 sæson, 2 foredragsholdere, 3 timer

Hvordan ser forbrugeradfærden ud post-corona, og hvilke farver…

Forbrugeradfærd og fødevaretrends frem mod 2025

Hvilke trends dikterer tidsånd og forbrugeradfærd i de kommende…

Hvilke trends vil dominere marketing i 2021?

For at planlægge din marketingindsats i det nye år er det alfa…

10 gode råd: Sådan slår du coronaen

Strategierfaringer rundet af kriser, teori, og praktiske…

Danskernes forbrugs- og medievaner i lyset af Covid-19

Forbruget kommer langsomt op i gear, og Covid-19 fylder mindre i…

Nye tal: Danskerne bruger mere tid online

Coronapandemien har sat tydeligt aftryk på danskernes…

Covid-19 vender op og ned på danskernes hverdag

”De virksomheder, som ikke bare ser til, men i stedet er klar…

7 forbrugeradfærdsændringer efter Covid-19

Det norske analysebureau Opinion giver sit bud på, hvilke…

Bæredygtige gentagelser – gentagelsens fryd

“Gå, så går det nok”, har Søren Kierkegaard engang sagt. Og der…

Fremtidens bolig: 7 boligtrends til fremtidens hjem

Læs med, når pej gruppens trendteam præsenterer syv markante…

Danskerne interesserer sig i høj grad for bæredygtighed

44 procent af danskerne interesserer i høj eller i meget høj…