Skribenter

De skriver for TID & tendenser

TID & tendenser har en række faste skribenter, som løbende bidrager med artikler inden for hvert sit felt. Derudover bringer TID & tendenser også artikler skrevet af en række forskellige andre skribenter, som hver især er eksperter i et specifikt emne.

Faste skribenter

Anna Mejlhede
Præst og forfatter

Anne Glad
Selvstændig konsulent og vært på radioprogrammet Trend på P1.

Anne Skare Nielsen
Fremtidsforsker, partner hos Future Navigator

Ann Lehmann Erichsen
Uafhængig forbrugerøkonom

Camilla Birch
Marketingekspert og ejer af Birch & Birch

Cathrine Gro Frederiksen
Trendspotter inden for fødevarer, ejer af trendbureauet Alikelihood

Emilia van Hauen
Sociolog, forfatter og foredragsholder

Flemming Birch
Forbrugsekspert og ejer af Birch & Birch

Henrik Meng
Serviceekspert, foredragsholder, motivator, ejer af Meng & Co

Henrik Libak
Foredragsholder og konsulent inden for forretningsudvikling

Jesper Bo Jensen
Direktør og fremtidsforsker hos Fremforsk

Jill Hawkins
Strategisk trendkonsulent fra London

Johannes Andersen
Forfatter og samfundsforsker ved Aalborg Universitet

Kristine Hornshøj Harper
Idé- og kunsthistoriker samt forfatter

Lars Tvede
Ingeniør, økonom, forfatter og iværksætter

Mads Arlien-Søborg
Trendforsker og livsstilsekspert

Marianne Levinsen
Forskningschef hos Fremforsk

Martin Frederiksen
Selvstændig digital ekspert og foredragsholder

Ole E. Andersen
Reklameanalytiker, tidligere rektor ved Den Danske Reklameskole

Pernille Kirstine Møller
Konsulent hos pej gruppen og ejer af Curated

Tom Elert
Stifter og ejer af kommunikationsbureauet 727

Ulrik Haagerup
Stifter og direktør for Constructive Institute på Aarhus Universitet

Det siger kunderne

Rikke

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”

– Rikke Hannibal, Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen, Uafhængig forbrugerøkonom

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går i helt dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”

– Camilla Wrang, Business Planning Manager hos Mindshare

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad, Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”

– Ann Bergsmann, Grafisk storyteller hos LandboNord