Skribenter
De skriver for TID & tendenser
TID & tendenser har en række faste skribenter, som løbende bidrager med artikler inden for hvert sit felt. Derudover bringer TID & tendenser også artikler skrevet af en række forskellige andre skribenter, som hver især er eksperter i et specifikt emne.
Faste skribenter
Alexandra Krautwald
Strategi og -beslutningsrådgiver, forfatter og foredragsholder
Anna Mejlhede
Præst og forfatter
Anne Glad Wagner
Selvstændig konsulent, livsstilsekspert og foredragsholder
Anne Skare Nielsen
Fremtidsforsker, partner hos Future Navigator
Camilla Birch
Marketingekspert og ejer af Birch & Birch
Emilia van Hauen
Sociolog, forfatter og foredragsholder
Flemming Birch
Forbrugsekspert og ejer af Birch & Birch
Jesper Bo Jensen
Direktør og fremtidsforsker hos Fremforsk
Jill Hawkins
Strategisk trendkonsulent fra London
Johannes Andersen
Forfatter og samfundsforsker ved Aalborg Universitet
Kristine Hornshøj Harper
Idé- og kunsthistoriker samt forfatter
Lars Tvede
Ingeniør, økonom, forfatter og iværksætter
Mads Arlien-Søborg
Trendforsker og livsstilsekspert
Marianne Levinsen
Forskningschef hos Fremforsk
Martin Frederiksen
Selvstændig digital ekspert og foredragsholder
Ole E. Andersen
Reklameanalytiker, tidligere rektor ved Den Danske Reklameskole
Pia Hauge
Ledelsesrådgiver, forfatter & foredragsholder
Tom Elert
Stifter og ejer af kommunikationsbureauet 727
Simone Misser-Pedersen
Cand.merc. i Økonomisk Markedsføring og konsulent i medie- og kommunikationsbureauet Mindshare
Seneste artikler
Det siger kunderne

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”
– Rikke Hannibal
Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”
– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”
– Ann Bergsmann
Grafisk storyteller, LandboNord

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
– Camilla Wrang
Business Planning Manager, Mindshare