Det får du
Tidsskriftet samler og formidler relevant viden om tidsånd, samfund, livsstil og forbrug på tværs af brancher. Så vil du have ren besked uden at skulle researche nettet på kryds og tværs og stadig være usikker på, om ‘ekspertrådene’ er de rigtige? Har du brug for indsigt og inspiration på tværs af brancher? Så er TID & tendenser relevant for dig.
Fire årlige udgivelser
TID & tendenser udkommer fire gange årligt. Vi prioriterer eksklusivt redaktionel indhold, så tidsskriftet er annoncefrit.
Kick Off
Gratis adgang for en person på pej gruppens årlige Kick Off-seminar (værdi kr. 1.995,-)
Online trendunivers
Fri adgang til det store online trendunivers. Opret fem logins, og del med dine kollegaer. Se her hvordan.
To årlige udgivelser af Retail Mag
I abonnementet er der også inkluderet to årlige udgivelser af pej gruppens retail magasin. Retail Mag udkommer i april og oktober.
Inspiration & viden
Hundredvis af artikler spækket med inspiration og baggrund
Nyhedsmail
Et abonnement på TID & tendenser inkluderer også en ugentlig nyhedsmail med opsamling på aktuelle tendenser
Pris: 3.000,- årligt
Udgivelser i 2021
No. 1 2021
08.03.21
No. 2 2021
20.05.21
No. 3 2021
20.09.21
No. 4 2021
16.11.21
Bestil abonnement
Udfyld nedenstående formular, og vi vil kontakte dig med bekræftelse på din bestilling og mere information om, hvordan du kommer igang.
Har du spørgsmål til abonnementet, er du velkommen til at kontakte os på support@pejgruppen.dk eller på tlf. (+45) 97 11 89 00.
Ønsker du at betale med kort, skal du bestille abonnementet her >
Ofte stillede spørgsmål
Hvad skrives der om i TID & tendenser?
Tidsskriftet formidler viden, inspiration og perspektivering til alle, der interesserer sig for tidsånd, samfund, livsstil og forbrug på tværs af brancher.
Hvor ofte er der nyt?
Det trykte tidsskrift udkommer fire gange årligt. Alle artiklerne fra tidsskriftet kan selvfølgelig også læses online. Hver uge samler vi op på gældende tendenser i TID & tendensers nyhedsmail.
Hvem er målgruppen for TID & tendenser?
TID & tendenser er et tidsskrift, som henvender sig til personer, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, marketing og ledelse.
Du sparer tid og penge
Det er afgørende for dig, at du ved, hvordan du skal forholde dig til nye tendenser. TID & tendenser sparer dig for en masse tid med at gennemsøge og researche nettet for svar, som du ikke kan være helt sikker på er rigtige.
TID & tendenser:
- er det eneste tidsskrift i Skandinavien af sin slags
- afkoder tidsånd, samfunds- og livsstilstendenser
- giver konkrete bud på konsekvenser for forbrug, mode, interiør, detailhandel, fødevarer, kommunikation og design
- giver overblik samt input til nytænkning
- giver indsigt i en stadig omskiftelig verden
”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papir kvalitet), og bruger det ofte både i online og print version.”
Ann Bergsmann
Grafisk storyteller hos LandboNord
”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
Ann Lehmann Erichsen
forbrugerøkonom og afdelingsdirektør i Nordea
”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
Anne Glad
Selvstændig konsulent
”Jeg læser TID & tendenser for at følge med og blive inspireret i forhold til mit job, hvor jeg konstant skal være opmærksom på, hvordan forbrugeradfærden og tendenserne udvikler sig. Indsigterne bruges lige fra viden i forbindelse med forretningsudvikling og innovation til redskaber i det daglige salg. Vi videndeler på tværs af afdelinger i hele virksomheden, hvor ’gamle’ udgaver af tidsskriftet ofte tages i brug, når vi står overfor konkrete opgaver. Derfor er levetiden på en udgave af TID & tendenser længere end blot frem til den næste udgivelse.”
Roland Ravn Køjborg
Analyserådgiver hos Nordjyske Medier A/S
”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går i helt dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
Camilla Wrang
Business Planning Manager hos Mindshare