Abonnement

Har du brug for input til nytænkning?

For den videnssøgende, der ønsker at være fremtidsorienteret og perspektiverende – med adgang til ekspertviden om de tendenser, der former tidsånd, livsstil, forbrug og samfund.

Basic

Del din viden med én kollega – perfekt til mindre grupper, der ønsker at holde sig opdateret på de vigtigste tendenser.

3.200,-

Årligt abonnement
Første måned er gratis og uden binding

Kom i gang

Viden og indsigt

Ét eksemplar af tidsskriftet TID & tendenser fire gange årligt

Tidsskriftet TID & tendenser udkommer fire gange årligt. Vi sender dig ét eksemplar af hver udgivelse.

Ét eksemplar af bookazinet Retail Mega Mag en gang årligt

Retail Mega Mag, udkommer hvert år i april og er proppet med viden om forbrugeradfærd, retail, etail og meget mere.

Fuld adgang til alle låste artikler i stort videns- og inspirationsunivers

Få fuld adgang til alle de låste artikler i TID&tendensers nyhedsmail og på tidogtendenser.dk.

Vidensdeling – et fælles udgangspunkt

2 personlige logins

Opret et personligt login til en kollega og del din adgang til det store videns- og inspirationsunivers med ham/hende.

Netværk – sparring og vidensløft

1 gratis billet til pej gruppens Kick Off-seminar

Bliv klædt på til det kommende år med gratis deltagelse på seminaret, der afholdes hvert år i december/januar.

Rabat på udvalgte konferencebilletter

500 kr. i rabat på pej gruppens årlige retailkonference

Pro

Del din viden med fire kollegaer –  ideelt til teams, der ønsker et fælles udgangspunkt for at udforske og arbejde med de nyeste tendenser.

5.000,-

Årligt abonnement
Første måned er gratis og uden binding

Kom i gang

Viden og indsigt

Ét eksemplar af magasinet TID & tendenser fire gange årligt

Magasinet TID & tendenser udkommer fire gange årligt. Vi sender dig to eksemplarer af hver udgivelse

Ét eksemplar af bookazinet Retail Mega Mag en gang årligt

Retail Mega Mag, udkommer hvert år i april og er proppet med viden om forbrugeradfærd, retail, etail og meget mere.

Fuld adgang til alle låste artikler i stort videns- og inspirationsunivers

Få fuld adgang til alle de låste artikler i TID&tendensers nyhedsmail og på tidogtendenser.dk.

Vidensdeling – et fælles udgangspunkt

5 personlige logins

Opret et personligt login til 4 af dine kollegaer og del din adgang til det store videns- og inspirationsunivers med dem.

Netværk – sparring og vidensløft

2 gratis billetter til pej gruppens Kick Off-seminar

Bliv klædt på til det kommende år med gratis deltagelse på seminaret, der afholdes hvert år i december/januar.

Rabat på udvalgte konferencebilletter

500 kr. i rabat på pej gruppens årlige retailkonference

Corporate

Har du brug for endnu flere logins? Vi skræddersyr gerne en løsning, så du får adgang til præcis det antal logins, din virksomhed har brug for.

Efter aftale

Årligt abonnement
Første måned er gratis og uden binding

Kom i gang

Vi skræddersyer en pakke til dig efter dine behov, men du kan finde inspiration til ønskede fordele i de to andre abonnementspakker

Find et abonnement der passer til dine behov

Har du spørgsmål til et abonnement? Så er du altid velkommen til at tage kontakt. Vi er her for at hjælpe dig med at finde det abonnement, der passer bedst til dine behov.

Tag kontakt

Line Kassentoft Linderos
Salgs- og marketingkoordinator

Prøveperiode

Er du stadig ikke helt sikker?

Prøv et abonnement af i 10 dage– uden binding og helt gratis

Start din 10 dages prøveperiode

Et lille 'sneak peek' på indholdet i  TID & tendenser nr. 5 2024

Andre, der abonnerer


Hvorfor abonnere på TID & tendenser?


En ugentlig opdatering

Få viden og inspiration leveret i din indbakke en gang ugentligt, når TID & tendenser sender nyhedsmailen ud. Som abonnent har du fuld adgang til alle artikler.

Del med dine kolleger

Opret et login til flere af dine kollegaer på tidogtendenser.dk, så de også er opdaterede på tidsånd, samfund, forbrug og livsstil.

Årligt seminar

Kom gratis med til pej gruppens årlige Kick Off seminar, som er tre intense timer med fakta, forecasts og forventninger til det nye år for livsstilsbrancherne.

Udgivelsesplan 2025


No.1 2025
03.03.25

No.2 2025
28.03.25
Særudgave, Retail Mega Mag

No.3 2025
13.06.25

No.4 2025
12.09.25

No.5 2025
01.12.25

Tidsskriftet samler og formidler relevant viden om tidsånd, samfund, forbrug og livsstil på tværs af brancher.

Som abonnent på TID & tendenser modtager du fire årlige udgaver af tidsskriftet med posten.

TID & tendenser leverer netop det, som du har behov for, når du skal udvikle din forretning: Et annoncefrit univers med viden og perspektiv samt et solidt fundament til at vælge en retning og stå ved din mavefornemmelse.

TID & tendenser sparer dig dermed for timevis af egen research, samt endeløs refleksion og diskussion, og forbereder dig på fremtiden – både på kort og langt sigt.

tt portal

Et online artikelarkiv med viden og indsigter til dit næste projekt

Søger du information om et specifikt emne? Som abonnent på TID & tendenser har du adgang til vores omfattende artikelarkiv med hundredevis af inspirerende artikler. Brug vores søgefunktion til at finde artikler om præcis det emne, du arbejder med.

Det siger abonnenterne


”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank 

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”

– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad
Selvstændig konsulent

Ofte stillede spørgsmål

De trykte udgaver af tidsskriftet udkommer fire gange årligt. Du kan selvfølgelig også læse alle artiklerne fra tidsskriftet online. Hver uge samler vi op på interessante tendenser i TID & tendensers nyhedsmail.

TID & tendenser henvender sig til dig, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, kommunikation, marketing og ledelse.