7 forbrugeradfærdsændringer efter Covid-19

Det norske analysebureau Opinion giver sit bud på, hvilke ændringer cornavirusset…


Coronakrisen: Hold øje med disse 10 trends

Virusudbruddet har medført, at trends, som vi før troede hørte fremtiden til, nu…


Forbrugernes adfærd på sociale medier er gået fra public til private

Vi bruger mere tid på den personlige og direkte kommunikation på de sociale medier.…


Det iscenesatte publikum

Publikum er ikke længere, hvad det har været. Godt nok ligner det som regel et helt…


Fra vugge til krukke: Livsfaser og forbrug

I stedet for at fokusere på køn og alder som segmenteringsværktøjer, kan…


Forretningsudvikling: Du har brug for teambuilding for at skabe værdi

Teambuilding giver mere mening end nogensinde før, når du som leder vil styrke…


Do build: Why beautiful businesses are the future 

The other day a business founder asked me if beauty could help his company become…


Bæredygtige gentagelser – gentagelsens fryd

“Gå, så går det nok”, har Søren Kierkegaard engang sagt. Og der er unægteligt noget…


Det bæredygtige fokus handler om mindre blær og mere business 

Vi taler meget om bæredygtighed. Men hvad mener vi egentlig, når vi taler om, at en…


Good cow, bad cow – aktivistisk madkommunikation 

Mad er blevet en politisk rugekasse. Den fostrer identitet og forbrugerfællesskaber,…


Mindful Eating 

Vi lever i en tid med store forandringer og store udfordringer. Kloden lider.…


Fremtidens bolig: The Coliving Code

The coliving industry is exploding. The practice of suffering through sky-high rent…


Fremtidens bolig: 7 boligtrends til fremtidens hjem

Læs med, når pej gruppens trendteam præsenterer syv markante boligtrends til…


Årets første TID & tendenser er på trapperne

Kalenderen siger 2020, og årets første udgave af TID & tendenser er netop sendt til…


Skammens verden: Den gode og den onde skam

Flyskam, kødskam, SUV-skam, bilskam, tøjskam, affaldssorteringsskam, shoppingskam og…


Li Edelkoort: ”Verden har nået sit point of no return”

I en tid, hvor miljøet og den globale opvarmning udgør en af vor tids største…


Nye sociale medier hitter blandt fremtidens forbrugere

De unge er nysgerrige og eksperimenterende i deres sociale medievalg. En tendens…


Danskerne interesserer sig i høj grad for bæredygtighed

44 procent af danskerne interesserer i høj eller i meget høj grad for bæredygtighed.…


Er din forretning gearet til en mere samfundsansvarlig tilgang i 2020?

Alle taler om bæredygtighed, men hvad betyder det egentlig, og hvordan integreres…


Medieudviklingen 2019: Kunsten at skabe værdi i et fragtmenteret medielandskab

DR Medieforskning er netop kommet med sin årlige rapport om udviklingen i danskernes…


Bliv klogere på strategiarbejde og ledelse i en omskiftelig verden

Det er efterhånden ved at være en tradition, at pej gruppen hvert år afholder en…


Digital intelligens: Gode råd til best practice

Forsknings- og rådgivningsvirksomheden Gartner har offentliggjort rapporten ’Digital…


Her er årets 10 største globale trends

Forbrugerne ændrer hele tiden adfærd, og det kan være en udfordring for virksomheder…


Hvad kommer efter begreber som klimaalarmisme, flyskam og mangel på tillid?

Vi står lige midt i et tidsåndspeak. Der er noget, der fylder meget, og der er…