Marketingudfordringer i lyset af Covid-19

Hvordan påvirker Covid-19 danskerne, og hvilken betydning får det for salg,…


HR – udvikling eller afvikling

HR må videre. På en udviklingsrejse, der blandt andet kræver et opgør med…


Corona har skubbet os fem år frem i tid

Pandemien har ændret vores syn på arbejde, fritid og alle andre udadvendte aspekter…


Purpose: Er det vigtigere efter Covid-19?

Hvilken betydning har et klart formål for moderne forbrugere, og har brands, der har…


Sikkerhed – den mest relevante del af kundeoplevelsen i 2020

Covid-19 har været hård ved detailhandlen. Det ser bedre ud nu, men kunderne glemmer…


Greb du dit coronamomentum?

Hele detailbranchen fik en kæmpe mulighed foræret, da Covid-19 brød løs. Nogle greb…


Slå tilbage mod onlineshopping

Man kan se på e-handel som den store trussel mod detailhandel i fysiske butikker,…


Global retail innovation in the Covid landscape

In spite of the lockdown, we are already seeing innovative examples of ‘new retail’.…


Abonnementsrevolutionen – skal du med, mens tid er? 

Antallet af abonnementsforretninger eksploderer verden over i disse år. Amazon Prime…


Sådan mestrer du omnichannel 

Vejen til at sikre den gode og sammenhængende oplevelse er ofte lang og besværlig.…


Langt fra alle loyalitetsprogrammer forbedrer kundeoplevelsen 

Brands og butikker dedikerer flere og flere ressourcer til loyalitetsprogrammer, men…


Data og analytisk modenhed er afgørende 

I en krise som den, vi er på vej igennem, kastes etablerede svar til…


Can machines & AI become the brain of retail planning?

Retail head office managers need to think about whether sales are in line with…


Måling af kundeadfærd

Brands behøver ikke kende kundernes inderste, kun deres karakteristika. ’Det er…


Bliv klogere på mennesker og forbrug med ny anmelderrost bog

I stedet for at fokusere på køn og alder som segmenteringsværktøjer, kan…


TT nr. 3 er udkommet

Nu er den tredje udgave af TID & tendenser endelig udkommet. Glæd dig også til…


Det kreative nej

Afvisninger kan være en kreativ drivkraft. Ved at omfavne de fejl og afvisninger, vi…


Varmluftsstrategi for begyndere

Hvorfor blander topchefer sig alt for meget? Og hvorfor og hvordan skal medarbejdere…


pej colour crush

Selv om fremtiden emmer af flere nye bæredygtige, naturlige og kemikaliefrie…


Fatale forandringer – forstå forandringsledelse i en uforudsigelig verden

Vi er nødt til at blive bedre til at håndtere forandringer. Meget af det, vi gør i…


Nå, hvad får du så tiden til at gå med?

Et ret almindeligt spørgsmål til dem, der har rundet de 60-70 år. Dem, der formodes…


Samfundskontrakten

Et spørgsmål fra Kinas rigeste mand leder til en danmarksrejse på jagt efter svar.…


I et perfekt system er der altid tre medarbejdere, der sidder og drikker kaffe

Langt de fleste organisationers største problem er forstoppelse: Alt for meget ryger…


Selvstændige brands dropper deres Facebook-sider

Social Media-trenden, som Danmarks iværksættermiljø allerede har opdaget.