The 2019 digital marketing glossary

Er du en af dem, der nogle gange kan have svært ved at finde rundt i junglen af…


Tidens morallove tager magten

Kan man komme i uføre, hvis man bryder landets love. Svaret er ja. Kan man komme i…


Skal du have en plads til pej gruppens foodkonference?

Vil du gerne se, høre, smage og røre ved fremtidens fødevarer? Så har du mulighed…


Tidsånd 2019/20: Luksusbegrebet eroderer – masseturismen boomer

Førhen var luksus forbeholdt de få. Luksus skulle være besværligt at erhverve, det…


Omni channel: Fem områder du skal have fokus på

Omni channel er kommet for at blive, og kampen om kunderne er blevet endnu mere…


Deltag i konferencer og seminarer hele efteråret

I efteråret 2019 byder pej gruppen på ny viden og inspiration ved en række spændende…


De løgnagtige forbrugere kræver at få sandheden at vide

Der er mange udfordringer og dilemmaer i analysen af enhver tidsånd, og uden en…


To must-read rapporter: Subscription Retail og Specialty Retail US 2019

TID & tendenser har samlet to must-read rapporter til dig. Du kan blandt andet læse…


Tidsånden retter blikket mod udskamning, klimareligiøsitet og dræbersnegle

Hvad skal man med en tidsånd? Skal man tilpasse sig den, gå imod den, ironisere over…


Tre ’must reads’-rapporter til sommerferien

Bliv klogere på Millennials-forældre og generationens betydning, hvilke trends og…


Benyt sommerferien til at få ny viden

Bliv klogere på tendenser inden for organisationsledelse, loyalitetsinvesteringer og…


Touchpoints i kunderejser: Hvor og hvordan skabes værdi? 

Flere og flere taler om touchpoints og diskuterer i samme sætning forløbet af…


Ny udgave af TID & tendenser er udkommet

Med fokus på fire selvstændige temaer klæder TID & tendenser nr. 2 2019 ledere,…


Gør kunderejsen til omdrejningspunkt for marketing og salg 

Kunderejsen – the Customer Journey – stormer frem på agendaen hos administrerende-,…


Fejl er ikke noget at være stolt af 

Hvorfor er fejl pludselig blevet moderne? Så moderne, at nogle organisationer…


Strategi på kanten

Vi er så heldige at leve i en af de måske mest interessante tider i…


pej trend SS 20: Identitet 

I pej trend SS 20 åbner vi op for en sæson, hvor vi i højere grad kan finde ind til,…


Equality is bad for creativity 

How do we ensure a creative future for the happiest country in the world?


Det kreative Danmarks sande potentiale 

En ny bog, der bærer navnet ’Det kreative Danmark’, har til formål at inspirere alle…


Tid til tillid? 

Det er blevet tid til tillid. Det er der meget, der tyder på i et nyt…


Årets anden udgave af TID & tendenser udkommer snart

I slutningen af maj udkommer årets anden udgave af TID & tendenser. Med inspirerende…


Når forbrugerne er 10 skridt foran 

Single channel, multi channel, cross channel, omni channel, total retail…. hvad…


Nyt retail-magasin med i abonnementet på TID & tendenser

pej gruppen lancerer det nye retail-magasin Retail Mag. Magasinet sætter fokus på de…