Artikler
Kender du sæsonens forbrugertyper?
I arbejdet med trends stilles der skarpt på forskellige…
Hold øje med disse blomster- og plantetrends i 2023
I en unik trendrapport får du inspiration til fremtrædende…
Kender du kaosmodellen?
I lyset af de seneste års begivenheder på globalt plan er…
YouTube er kultur
Siden opstarten i 2005 er YouTube blevet et altomfavnende og…
Fremtiden kalder på seniorkompetencer
Der er brug for modne medarbejdere på fremtidens arbejdsmarked.
Oplev to af verdens førende trendguruer
Nu har du mulighed for at opleve to af de mest anerkendte og…
Friktion er som rust
Alle taler om convenience – eller nemhed – som det vigtigste…
Emballage kan skabe forventningens glæde og stærke minder
Den rette emballage kan både forlænge og understøtte…
Virksomhedernes digitale oplevelser lever ikke op til kundernes behov
Kun hver femte virksomhed forbereder sig på metaverset. Det…
Seks kræfter former fremtiden
Fremtiden for detailhandel ser noget anderledes ud, end vi…
Oplevelser i fokus
Forbrugerne søger i stigende grad detailhandlen som et sted at…
Årets første udgave af TID & tendenser er udkommet
TID & tendenser nr. 1 tager favntag med fremtidens arbejdsliv,…
3 hurtige til Lars Sander Matjeka
Strategisk rådgiver, foredragsholder og forfatter Lars Sander…
Hvilke marketingtendenser kommer til at præge 2023?
Krisen, kunstig intelligens, klimaet, karrieren og kanaler…
8 forbruger- og marketingtrends for 2023
For at kunne håndtere fremtidens markedskræfter er det vigtigt…
Tågen kommer ikke til at lette – men kan du lette ud af tågen?
Hvis vi som ledere, i samspil med vores omverden, skal finde en…
Pausens kraft er omdrejningspunkt i fremtidens regenerative lederskab
Hjerneforskning og undersøgelser viser, at det ikke handler om,…
Giv mig tidsarkitektur til mit indre ur
I fremtiden vil du arbejde efter din kronotype, og den…
Metaverset: Kortsigtet hype eller langsigtet transformation af vores digitale hverdag?
De fleste har efterhånden hørt om metaverset, Web3 og NFT'er,…
Metavers – to be or not to be
Er det bare en hype, eller kommer det til at erstatte…
De nye spilleregler
I den nye virkelighed for retail gælder også en række nye…
Find jeres grønne spotlight mellem greenwashing og greenhushing
Der er brug for danske virksomheder i klimakampen, og vi har…
Danskernes medieforbrug transformeres
2022 blev det første år, hvor danskerne brugte mere tid på…
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Usikkerhed er blevet noget af det mest konstante i vores liv, og…