Artikler
2024 blev et vildt medieår
Hvem vinder kampen om danskernes tid? Ifølge ‘Medieudviklingen…
“Den fysiske butik er afgørende for vores tilstedeværelse”
Head of Group Digital hos Lagkagehuset, Søren Bo Steendahl,…
De største abonnementstrends i 2025
2025 tegner til at blive et spændende år for…
Sådan kan detailhandlen tackle sine udfordringer
Få inspiration fra aktører, der allerede har formået at…
Her er den store trend-ABC til 2025
pej gruppens trendteam har sat sig for at hjælpe dig sikkert…
De vigtigste medietrends i 2025
Hvad kommer at præge mediebranchen i år? Her kan du blive…
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Investering i sikkerheden, tilpasning til teknologier som AI, ny…
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
For første gang præsenterer pej gruppens trendafdeling deres bud…
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
Kender du til beslutningstræthed, indholdsinflation og…
Louise Aggerstrøm Hansen: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Chefanalytiker og privatøkonom hos Danske Bank, Louise…
Carsten Rose Lundberg: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Branchedirektør for digital handel hos Dansk Erhverv, Carsten…
Simone Misser-Pedersen: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Insights Director hos Mindshare, Simone Misser-Pedersen, kommer…
Louise Orbesen: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Partner hos Leading Humans, Louise Orbesen, kommer med sit bud…
Jarle Fink Kondrup: Hvad kommer 2025 til at byde på?
CXO/Partner hos Innovation Lab, Jarle Fink Kondrup, kommer med…
No one left – why the world needs more children
As birth rates plummet across continents, the world is facing a…
Sådan skal fremtidens leder agere
Hvilke ønsker har medarbejdere til fremtidens leder? På tværs af…
Fremtidens ledere skal kunne balancere mellem trivsel og resultater
I en tid, hvor ledere konstant udfordres på at skabe både…
Danskerne er glade for deres nyhedsmedier, men de kan nogle gange få nok af nyheder
At sige at danskerne er tilfredse med deres nyhedsmedier er…
Mediebranchens nye spilleregler: Fem tendenser, der former mediemarkedet i 2025
Medielandskabet er i konstant bevægelse. Der opstår hele tiden…
The attention paradox: Hvordan navigerer vi i et paradoksalt reklamelandskab?
Forbrugernes krav til relevans og kvalitet vokser, mens reklamer…
Designing for human reconnection
Fremtidens design skaber løsninger for mellemmenneskelig kontakt…
Making ourselves uncomfortable
How balancing comfort and discomfort can unlock creativity and…
pej trend AW 25/26: Transition
Sæsonen AW 25/26 afspejler fire forbrugertyper under temaet…