Er danskernes nye vaner kommet for at blive?

Covid-19 kastede danskerne ud i en ny virkelighed. En virkelighed, hvor selv de…


Læs pej gruppens messeudgivelser gratis

Som altid udgiver pej gruppen to specialsektioner af helholdsvis TØJ - Fashion &…


Danskernes forbrugs- og medievaner i lyset af Covid-19

Forbruget kommer langsomt op i gear, og Covid-19 fylder mindre i mediebilledet. Dog…


Forbrugerforståelse i ukendt farvand

Det har aldrig været vigtigere at forstå forbrugerens livsstil, værdier og…


Brandloyalitet i krisetider

Hvordan formår brands at fastholde loyalitet i en tid, hvor tillid og tryghed er…


Abonnement i coronaens tid

Er nogle forretningsmodeller mere hårdføre i nedgangstider end andre? Noget tyder…


Læs vores seneste udgivelser kvit og frit

Usædvanlige tider kræver anderledes metoder. Derfor er tre ud af pej gruppens fire…


Purpose-driven branding – forandringsledelse og ansvarlighed

Black Friday hører fortiden til. At skabe mening kommer til at betyde meget mere…


Ændret brugeradfærd på SoMe sender brands lysår frem på den digitale rejse 

Forbrugerne er under coronakrisen mere til stede på de digitale platforme, og…


Giv din kommunikation et kram

Der har aldrig før har været så mange muligheder for virksomheder til at…


Tal er bare dumme bogstaver

Flere årtiers blind fokus på data og målinger har undertrykt fantasi, handlekraft og…


Drømmeland 

Det er stort set samme scenarie hver eneste gang.  Jeg står foran en fyldt kirke,…


Mere fællesskab – mindre facit

Vi bliver til i de relationer, vi indgår i. Denne overskrift og størstedelen af…


Den glemte gris og den kasserede kartoffel

Det er tirsdag eftermiddag. Ulvetimen nærmer sig, og køen i supermarkedet slanger…


Techsperience

Hvordan teknologi kan hjælpe os med at udvide, forlænge og forbedre oplevelser, når…


Farverig fremtid

Der kommer farver. Det livgivende, opløftende og inspirerende erstatter alt det…


Velkommen til vores tids vigtigste spil: Spillet om fremtiden

Væk din fremtidssans. Og vær med til at opdatere reglerne, så alle kan vinde, uden…


Milestones – livsfaser hos Mindshare

Mindshare er et globalt integreret medie- og kommunikationsbureau, der arbejder i…


pej trend SS 21: Possibilist

Efter en række turbulente år præget af politisk mistillid, menneskelig skrøbelighed…


Influencers i medgang og modgang

Mikroinfluencers med et par tusinde følgere er længe blevet spået til at være…


Reklamers betydning i krisetid

Reklamer har mistet deres positive rolle hos forbrugerne de seneste 10 år. Kan en…


Børn er en vigtig målgruppe

Børn har holdninger og input til mange af familiens beslutninger – og deres mening…


Tech-virksomhed tager ansvar for brugernes mentale sundhed – det fortjener et like

Instagram (og Facebook) fortsætter nu i flere lande med at teste skjulte likes i…


Nye tal: Danskerne bruger mere tid online

Coronapandemien har sat tydeligt aftryk på danskernes medievaner, og befolkningen…