Tre ’must reads’-rapporter til sommerferien

Bliv klogere på Millennials-forældre og generationens betydning, hvilke trends og…


Benyt sommerferien til at få ny viden

Bliv klogere på tendenser inden for organisationsledelse, loyalitetsinvesteringer og…


Touchpoints i kunderejser: Hvor og hvordan skabes værdi? 

Flere og flere taler om touchpoints og diskuterer i samme sætning forløbet af…


Ny udgave af TID & tendenser er udkommet

Med fokus på fire selvstændige temaer klæder TID & tendenser nr. 2 2019 ledere,…


Gør kunderejsen til omdrejningspunkt for marketing og salg 

Kunderejsen – the Customer Journey – stormer frem på agendaen hos administrerende-,…


Fejl er ikke noget at være stolt af 

Hvorfor er fejl pludselig blevet moderne? Så moderne, at nogle organisationer…


Strategi på kanten

Vi er så heldige at leve i en af de måske mest interessante tider i…


8 foodtrends i det nye årti: Hvad kommer efter plantefars, avokadotoast og alkoholfrie drinks?

Dette årti har stået på en myriade af fødevaretrends, som blev født under krisen og…


pej trend SS 20: Identitet 

I pej trend SS 20 åbner vi op for en sæson, hvor vi i højere grad kan finde ind til,…


Equality is bad for creativity 

How do we ensure a creative future for the happiest country in the world?


Det kreative Danmarks sande potentiale 

En ny bog, der bærer navnet ’Det kreative Danmark’, har til formål at inspirere alle…


Tid til tillid? 

Det er blevet tid til tillid. Det er der meget, der tyder på i et nyt…


Årets anden udgave af TID & tendenser udkommer snart

I slutningen af maj udkommer årets anden udgave af TID & tendenser. Med inspirerende…


Når forbrugerne er 10 skridt foran 

Single channel, multi channel, cross channel, omni channel, total retail…. hvad…


Nyt retail-magasin med i abonnementet på TID & tendenser

pej gruppen lancerer det nye retail-magasin Retail Mag. Magasinet sætter fokus på de…


Ny rapport kortlægger tendenser inden for erhvervsliv, teknologi og design

Vil klimaforandringer blive et personligt projekt at bekæmpe? Hvordan forholder…


VM or die

De katastrofale konsekvenser af at nedprioritere visual merchandising må ikke…


Den fysiske butik er (stadig) under udvikling – ikke afvikling

Stigende e-handel får ikke verdens største brands til at holde op med at udvikle…


Er enden nær? Eller er der håb forude? 

En række traditionelle murstensbutikker forsvandt fra detailscenen i 2018 og i…


De vigtigste e-handelstrends i 2019

Nethandlen fortsætter i vild vækst – er du med? Med et e-handelsmarked, der ændrer…


Hvad skete der lige? 

For ti år siden købte vi ind online, men i små mængder. Detailhandlere overvejede,…


Få overblik over de største trends inden for bestyrelsesarbejde

Global Board Survery 2019-rapporten er netop blevet offentliggjort. TID & tendenser…


Er fremtidens arbejdsmarked elastisk, eller hænger det i en tynd elastik? 

Omstillingsparat, forandringsvillig, tilpasningsdygtig, robust, innovativ,…


Din guide til fremtidens arbejdsmarked

Hyper feedback, co-working og ansatte som ambassadører. Bliv klogere på disse…