Hvad er TID & tendenser?

Skandinaviens eneste tidsskrift om samfund, tidsånd, forbrug og livsstil

Selv om fremtiden synes fjern, og vi er famlende overfor den, så er den ikke farlig. Med viden om, hvor de store udviklingskurver er på vej hen og med små tegn på, hvordan fremtiden kommer til at se ud, så er det muligt at flytte og forberede både individer og organisationer. Derfor er et tidsskrift som TID & tendenser relevant læsning for dig, der gerne vil vide mere om fremtiden – på både kort og langt sigt.

Hvad er TID & tendenser?

TID & tendenser er et unikt og perspektiverende tidsskrift med fokus på tidsånd, samfund, livsstil og forbrug på tværs af brancher. TID & tendenser består af:

  • Seks årlige udgivelser af TID & tendenser
  • En ugentlig nyhedsmail med opsamling på aktuelle tendenser
  • Et stort online søgbart artikelarkiv

Hvad er visionen bag TID & tendenser?

Redaktionens mission er at klæde dig, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, kommunikation, marketing og ledelse på til fremtiden med inspirerende og perspektiverende artikler om tidsånd og trends.

TID & tendenser er en del af Nordeuropas største trend- og inspirationshus pej gruppen, som i mere end 40 år har været livsstilsbranchens foretrukne sparringspartner.

Hvad skriver TID & tendenser om?

TID & tendenser holder dig opdateret på tidsånd, samfund, forbrug og livsstil samt nye trends inden for medier, marketing, ledelse, strategi, livsfaser, generationer, sundhed, fødevarer, kultur, retail med videre.

TID & tendenser prioriterer eksklusivt redaktionel indhold, så mediet er annoncefrit.

Hvem skriver i TID & tendenser?

Tidsskriftet har en unik og stærk skribentskare, der er fagligt velfunderede, gode formidlere og som evner at perspektivere deres respektive fagområde til fremtiden. Blandt skribenterne er Anne Glad Wagner, Anne Skare Nielsen, Ann Lehmann Erichsen, Emilia van Hauen, Flemming Birch,

Henrik Libak, Jesper Bo Jensen, Johannes Andersen, Lars Tvede, Louise Byg Kongsholm, Mads Arlien-Søborg, Ole E. Andersen, Poul Erik Jakobsen og mange flere.

Hvad får du?

  • Seks årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser og fem logins til tidogtendenser.dk
  • To årlige udgivelser af pej gruppens magasin   Retail Mag og fem logins til retailmag.dk
  • Stort online søgbart artikelarkiv
  • En ugentlig nyhedsmail med opsamling på aktuelle tendenser
  • Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, Odense eller København

Bestil abonnement

Udfyld nedenstående formular, og vi vil kontakte dig med bekræftelse på din bestilling og mere information om, hvordan du kommer igang.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Prisen på et årsabonnement er 3.000 kr. ekskl moms.
Vil du se alle fordelene ved et abonnement, så læs mere her >

Har du spørgsmål til abonnementet, er du velkommen til at kontakte os på support@pejgruppen.dk eller på tlf. (+45) 97 11 89 00.

Ønsker du at betale med kort, skal du bestille abonnementet her >

Det siger kunderne

Rikke

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”

– Rikke Hannibal, Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen, Uafhængig forbrugerøkonom

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”

– Camilla Wrang, Business Planning Manager hos Mindshare

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad, Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”

– Ann Bergsmann, Grafisk storyteller hos LandboNord