TID & tendenser
Skandinaviens eneste tidsskrift om tidsånd, samfund, forbrug og livsstil
Selv om fremtiden synes fjern, og vi er famlende overfor den, så er den ikke farlig. Med viden om, hvor de store udviklingskurver er på vej hen og med små tegn på, hvordan fremtiden kommer til at se ud, så er det muligt at flytte og forberede både individer og organisationer. Derfor er et tidsskrift som TID & tendenser relevant læsning for dig, der gerne vil vide mere om fremtiden – på både kort og lang sigt.
Hvad er TID & tendenser?
TID & tendenser er et unikt og perspektiverende tidsskrift med fokus på tidsånd, samfund, livsstil og forbrug på tværs af brancher. TID & tendenser består af:
- Fire årlige udgivelser af TID & tendenser
- Jævnlige nyhedsmails med opsamling på aktuelle tendenser
- Et stort online søgbart artikelarkiv
Hvad er visionen bag TID & tendenser?
Redaktionens mission er at klæde beslutningstagere, strateger, ledelse, koncept- og produktudviklere, design-, marketing- og salgspersonale på til fremtiden med inspirerende og perspektiverende artikler om tidsånd og trends.
TID & tendenser er en del af Nordeuropas største trend- og inspirationshus pej gruppen, som i mere end 40 år har været livsstilsbranchens foretrukne sparringspartner.
Hvad skriver TID & tendenser om?
TID & tendenser holder læserne opdateret på fremtid, tidsånd og økonomi samt nye trends inden for politik, medier, marketing, ledelse, livsfaser, generationer, demografi, livsstil, køn, velfærd, sundhed, fødevarer, uddannelse, kultur, religion, forbrug, detail, nethandel etc.
TID & tendenser prioriterer eksklusivt redaktionel indhold, så mediet er annoncefrit.
Hvem skriver i TID & tendenser?
Tidsskriftet har en unik og stærk skribentskare, der er fagligt velfunderede, gode formidlere og som evner at perspektivere deres respektive fagområde til fremtiden. Blandt skribenterne er Anne Glad, Anne Skare Nielsen, Ann Lehmann Erichsen, Birthe Linddal, Camilla Birch, Emilia van Hauen, Flemming Birch, Henrik Meng,
Henrik Libak, Jesper Bo Jensen, Johannes Andersen, Karen Schousboe, Lars Tvede, Louise Byg Kongsholm, Mads Arlien-Søborg, Marianne Levinsen, Mikael R. Lindholm, Ole E. Andersen, Poul Erik Jakobsen og mange flere.
Hvad får du?
- Fire årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser
- To årlige udgivelser af pej gruppens retail magasin: Retail Mag
- Adgang til stort online søgbart artikelarkiv
- (tt) nyhedsmails med opsamling på aktuelle tendenser
- Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning eller København
Bestil abonnement
Udfyld nedenstående formular, og vi vil kontakte dig med bekræftelse på din bestilling og mere information om, hvordan du kommer igang.
Prisen på et årsabonnement er 3.000 kr. ekskl moms.
Vil du se alle fordelene ved et abonnement, så læs mere her >
Har du spørgsmål til abonnementet, er du velkommen til at kontakte os på support@pejgruppen.dk eller på tlf. (+45) 97 11 89 00.
Ønsker du at betale med kort, skal du bestille abonnementet her >
”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papir kvalitet), og bruger det ofte både i online og print version.”
Ann Bergsmann
Grafisk storyteller hos LandboNord
”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
Ann Lehmann Erichsen
forbrugerøkonom og afdelingsdirektør i Nordea
”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
Selvstændig konsulent
Anne Glad
”Jeg læser TID & tendenser for at følge med og blive inspireret i forhold til mit job, hvor jeg konstant skal være opmærksom på, hvordan forbrugeradfærden og tendenserne udvikler sig. Indsigterne bruges lige fra viden i forbindelse med forretningsudvikling og innovation til redskaber i det daglige salg. Vi videndeler på tværs af afdelinger i hele virksomheden, hvor ’gamle’ udgaver af tidsskriftet ofte tages i brug, når vi står overfor konkrete opgaver. Derfor er levetiden på en udgave af TID & tendenser længere end blot frem til den næste udgivelse.”
Dorthe Noe
Analysechef hos Nordjyske Medier A/S