Hvad er TID & tendenser?
Skandinaviens eneste tidsskrift om samfund, tidsånd, forbrug og livsstil
Selv om fremtiden synes fjern, og vi er famlende overfor den, så er den ikke farlig. Med viden om, hvor de store udviklingskurver er på vej hen og med små tegn på, hvordan fremtiden kommer til at se ud, så er det muligt at flytte og forberede både individer og organisationer. Derfor er et tidsskrift som TID & tendenser relevant læsning for dig, der gerne vil vide mere om fremtiden – på både kort og langt sigt.
Hvad er TID & tendenser?
TID & tendenser er et unikt og perspektiverende tidsskrift med fokus på tidsånd, samfund, livsstil og forbrug på tværs af brancher. TID & tendenser består af:
- Seks årlige udgivelser af TID & tendenser
- En ugentlig nyhedsmail med opsamling på aktuelle tendenser
- Et stort online søgbart artikelarkiv
Hvad er visionen bag TID & tendenser?
Redaktionens mission er at klæde dig, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, kommunikation, marketing og ledelse på til fremtiden med inspirerende og perspektiverende artikler om tidsånd og trends.
TID & tendenser er en del af Nordeuropas største trend- og inspirationshus pej gruppen, som i mere end 45 år har været livsstilsbranchens foretrukne sparringspartner.
Hvad skriver TID & tendenser om?
TID & tendenser holder dig opdateret på tidsånd, samfund, forbrug og livsstil samt nye trends inden for medier, marketing, ledelse, strategi, livsfaser, generationer, sundhed, fødevarer, kultur, retail med videre.
TID & tendenser prioriterer eksklusivt redaktionel indhold, så mediet er annoncefrit.
Hvem skriver i TID & tendenser?
Tidsskriftet har en unik og stærk skribentskare, der er fagligt velfunderede, gode formidlere og som evner at perspektivere deres respektive fagområde til fremtiden. Blandt skribenterne er Alexandra Krautwald, Anne Glad Wagner, Anne Skare Nielsen, Emilia van Hauen, Flemming Birch,
Jesper Bo Jensen, Johannes Andersen, Lars Tvede, Louise Byg Kongsholm, Louise Orbesen, Mads Arlien-Søborg, Martin Lindstrøm, Ole E. Andersen, Steen Hildebrandt, Stefan Nilsson, Ulrik Lynge og mange flere.
Hvad får du?
- Seks årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser og fem logins til tidogtendenser.dk
- Stort online søgbart artikelarkiv
- En ugentlig nyhedsmail med opsamling på aktuelle tendenser
- Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, Odense eller København
Bestil abonnement
Udfyld nedenstående formular, og vi vil kontakte dig med bekræftelse på din bestilling og mere information om, hvordan du kommer igang.
Prisen på et årsabonnement er 3.100 kr. ekskl moms.
Vil du se alle fordelene ved et abonnement, så læs mere her >
Har du spørgsmål til abonnementet, er du velkommen til at kontakte os på support@pejgruppen.dk eller på tlf. (+45) 97 11 89 00.
Ønsker du at betale med kort, skal du bestille abonnementet her >
Det siger kunderne

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”
– Rikke Hannibal
Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”
– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”
– Ann Bergsmann
Grafisk storyteller, LandboNord

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
– Camilla Wrang
Business Planning Manager, Mindshare