2024 rinder snart ud, og i denne uge er årets sidste udgave af TID & tendenser landet hos alle abonnenter. Denne gang byder tidsskriftet blandt andet på en række spændende bud på, hvad vi kan forvente af det kommende år.
TID & tendenser nr. 5 er netop udkommet, og det betyder, at der inspirerende læsning til juleferien, så du er klar til 2025.
Her er nogle af de artikler, som du kan hente viden fra i årets sidste udgave af tidsskriftet:
Hvad kommer 2025 til at byde på?
De fem eksperter Louise Aggerstrøm Hansen, Carsten Rose Lundberg, Simone Misser-Pedersen, Louise Orbesen og Jarle Fink Kondrup giver deres bud på, hvad vi kan forvente af 2025.
Fremtidens ledere skal kunne balancere mellem trivsel og resultater
Hvordan skaber man en arbejdsplads, hvor medarbejdere trives og yder deres bedste? Elize Dimare og Johnny Sørensen giver gode råd via en særlig ledelsesmetode.
Mediebranchens nye spilleregler: Fem tendenser, der former mediemarkedet i 2025
Medielandskabet er i konstant bevægelse. Johnni Rosenquist præsenterer fem centrale trends, der vil være med til at forme mediebranchen i de kommende år.
Designing for human reconnection
Fremtidens design skaber, ifølge Maria Helgstrand, løsninger for mellemmenneskelig kontakt og balance mellem menneske og teknologi, hvor vi kigger mere i øjne end i skærme.
Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.