Vil du have indblik i visioner, metoder og casestudier fra din branches førende tænkere og aktører?

I en tid, hvor kompleksitet og paradokser hersker, sætter heldagskonferencen New Retail Day 2024 fokus på fremtidens største drivkraft: Vækst.

Konferencen finder sted 23. april i København og 25. april i Aarhus og vil adressere de mange udfordringer, der spænder fra inflation og en usikker verdensøkonomi til den presserende klimadagsorden. Imidlertid understreger den også de utallige muligheder, der ligger i at forstå, hvordan man balancerer skala og ansvar, innovation og bæredygtighed, samt profit og etik.

New Retail Day 2024 garanterer at blive en platform, hvor branchens førende tænkere og aktører vil dele deres visioner, metoder og casestudier. Deltagerne vil få indsigt i, hvordan man skaber vækst, der ikke blot øger bundlinjen, men også tilfører værdi til samfundet og minimerer vores miljømæssige fodaftryk.

Spørgsmålene om, hvordan vi navigerer i det digitale landskab og håndterer nye forretningsmodeller, der konstant udfordrer det etablerede, vil være centralt for diskussionerne.

Ved at deltage i New Retail Day 2024 får du adgang til strategier og værktøjer, der kan hjælpe din virksomhed med at vokse i en verden, der er under konstant forandring.

Deltag på konferencen og bliv beriget med følgende indlæg:

  • Thomas Ritter taler om at få styr på forretningsmodellen for at drive vækst frem.
  • Jens Thrane-Møller fokuserer på forståelsen af nye forbrugeres adfærd for at skabe vækst.
  • Louise Byg Kongsholm dykker ned i forbrugeradfærd og væksttrends i en ny verden.
  • Kristoffer Okkels diskuterer, hvordan man skaber vækst gennem digitale kundeoplevelser.
  • Jens Obel deler DK Companys opskrift på vækst i både top- og bundlinje.
  • Kenneth Willenbrack Nørgaard taler om BabySams strategier for at skabe vækst.
  • Søren Meier Svendsen udforsker, hvordan Wolts convenience giver vækst.
  • Mai Manaa præsenterer Cold Hawaii’s revitalisering og storytelling.
  • Lars Holm Jensen diskuterer det voksende marked inden for indre skønhed.
  • Lise Ryevad (kun i København) fokuserer på kundecentreret vækst hos Matas.

Konferencen repræsenterer en enestående mulighed for at netværke med ligesindede, få indsigt i de seneste tendenser og løsninger inden for detailhandel, og ikke mindst, at forberede din virksomhed på fremtidens udfordringer og muligheder.

Abonnenter på TID & tendenser har i øvrigt ret til rabat på konferencen.

For mere detaljeret information, besøg venligst: pejgruppen.com/retailkonference