Årets første udgave af TID & tendenser er spækket med fremtidsorienteret indhold. Og tidsskriftet har fået et nyt, skarpere layout i anledningen af, at TID & tendenser i år kan fejre sit 30 års jubilæum.
I TID & tendenser nr. 1 dykker vi endnu en gang ned i en bred vifte af emner og perspektiver, der afspejler de aktuelle tendenser og udfordringer i vores samfund og erhvervsliv. Denne gang er der blandt andet fokus på trends i 2025, strategi, ESG og generationer.
Her får du et lille sneak peek på, at hvad du blandt andet kan læse om i den nye udgave af TID & tendenser:
Future Five 2025
Det globale trendbureau The Future Laboratory præsenterer fem fokusområder, som bliver afgørende for brands at forstå og forholde sig til i det kommende år.
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Ifølge Henrik Ørholst er strategi et spørgsmål om at sikre din virksomhed og gøre noget, de andre ikke gør – og dermed skabe grundlaget for succes.
ESG er blevet hverdag for danske virksomheder
I stedet for kun at fokusere på kortsigtede finansielle resultater, skal danske virksomheder fremover til at se økonomi i et større billede. Carina Hedemark stiller skarpt på ESG.
Seniorerne er nøglen til fremtidens velfærdssamfund
Alt for ofte bliver seniorer set som en byrde i velfærdssamfundet, men realiteten er, at de rummer en enorm ressource. Det er vurderingen fra Bjarne Hastrup.
Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.