Lad os bruge to millioner kroner på en tv-kampagne. To millioner. Det var jo helt vildt mange penge, tænkte jeg. Forslaget kom fra mine partnere i Freeway. Der var gået godt to år, siden vi lancerede Plusbog, og efter at have testet, ændret, optimeret og fintunet fordelsklubkonceptet en masse gange havde vi nu et koncept, der fungerede ret godt. Vi manglede bare at gøre hele Danmarks befolkning opmærksom på Plusbog og de fantastiske priser, som vi solgte bøgerne til. Men vi havde aldrig arbejdet med andet end online marketing, så det var noget af et spring pludselig at bruge to millioner kroner på noget, som vi ikke anede om virkede.


Artiklen er skrevet af Andreas Dirksen


 

”Kan vi ikke begynde med at køre radioreklamer eller tv-reklamer på lokal-tv?”, spurgte jeg. ”Nej”, var svaret, ”vi går all in, eller også gør vi ingenting”. Så vi besluttede at køre tre ugers tv-reklamer på TV 2 i den bedste

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her. Vi kører med Black Week priser i denne uge.