Trends er nøglen til at skabe innovation. Det gælder især inden for kreative brancher, men også for fagfelter såsom forretningsudvikling, kundeservice og marketing. Det er sikkert også derfor, at du læser med nu. Trends handler om menneskers adfærd: Mennesker inspirerer hinanden, og herefter lader virksomheder sig inspirere af trendsætterne, fordi disse mennesker sætter retningen for fremtidens forbrug. Og så er vi tilbage ved, at virksomheder er nødt til at kende og navigere i forhold til tidens trends for at være relevante for forbrugerne.


Artiklen er skrevet af Julie Daugaard og Paw Bæk Hansen


 

Særligt i år 2021 er det væsentligt at holde øje med tidens forbrugertrends, da vi er et samfund i en sundhedskrise, som har ændret forbrugernes hverdag, prioriteter, bekymringer, drømme og ikke mindst forbrug. Nogle er ændret for en stund, mens andre er mere permanente.

Vi skal derfor se på

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.