Hvorfor er fejl pludselig blevet moderne? Så moderne, at nogle organisationer profilerer sig på at uddele champagne til dem, der har fejlet mest? Jeg mener, at det er fuldstændig misforstået, og jeg vil forklare dig hvorfor.
Fejl og læring er to vidt forskellige ting
Selvfølgelig skal der være plads til eksperimenter og nysgerrighed i enhver organisation, men fejl er i sig selv en
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Unsplash
Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse