I pej trend SS 20 åbner vi op for en sæson, hvor vi i højere grad kan finde ind til, hvem vi er og opfylde vores personlige behov. En sæson, hvor den enkeltes identitet og mikroforbrugeren er kernen, og hvor skræddersyede, personlige og meningsfyldte services og løsninger, der taler til vores fornuft, sanser, følelser og sjæl, bidrager til sammenhæng mellem den indre og ydre identitet.
Et
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Foto: Sam Wermut
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler