Andre artikler fra denne udgave
I pej trend SS 20 åbner vi op for en sæson, hvor vi i højere grad kan finde ind til, hvem vi er og opfylde vores personlige behov. En sæson, hvor den enkeltes identitet og mikroforbrugeren er kernen, og hvor skræddersyede, personlige og meningsfyldte services og løsninger, der taler til vores fornuft, sanser, følelser og sjæl, bidrager til sammenhæng mellem den indre og ydre identitet.
Et nyt årti står foran os, og med sæsonen forår og sommer 2020 står vi foran en ny begyndelse, som inspirerer os til at tænke i retningen af en frisk start. Tanker om en ny begyndelse og et optimistisk, håbefuldt fremtidssyn er sat i gang, og de mere modne, selvreflekte
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler