En ny bog, der bærer navnet ’Det kreative Danmark’, har til formål at inspirere alle relevante aktører, der har lyst til og mod på at bidrage til at indfri Danmarks kreative potentiale. Den ultimative ambition er at gøre kreativitet til den stærkeste samfundsmæssige ressource. En ressource, der kan frembringe og realisere de ideer, som vil løfte almenvellet og sikre fremtidens velfærdssamfund.
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Foto: Unsplash
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler