Andre artikler fra denne udgave
Vi bliver til i de relationer, vi indgår i. Denne overskrift og størstedelen af denne artikel blev forfattet, lige inden Covid-19 meldte sin ankomst og gjorde sit indtog hen over landet og i resten af verden. Og her, hvor vi stadig står blot i starten og kigger ind på alt det, som smitten forårsager, mærkes det allerede og bliver så tydeligt, hvad omdrejningspunktet i artiklen er, nemlig relationernes vigtighed og deres betydning for vores ve og vel – og dermed vores ageren i verden.
Artiklen er skrevet af Belinda Hornshøj
Denne artikel vil bevæge sig gennem følgende fire begreber: Føl, drøm, skab og del, og den
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Sådan serverer du en PR-historie på et sølvfad – i tre trin
Kommunikation & marketing
5 pointer om shitstorms og greenwashing til toplederen
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing