Med corona blev køkkenet pludselig et vigtigt tilflugtssted, hvor vi har transformeret bekymring til tryghed og hygge. Et sted, hvor vi holdt sammen med de få, men vigtige personer, vi måtte være sammen med. Corona gav os nye indkøbsvaner, og det hjemmelavede måltid fra bunden fik en en renaissance på rekordtid, samtidig med at vi købte lækker takeaway som aldrig før. Samtidig gik sundheden fra vigt
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler