Fremtidens forbrugere er komplekst sammensatte væsener i fuld gang med at udforske og nyde det ’gode’ hybride liv, hvor det bedste fra alle verdener kombineres. Et godt liv, der fremover emmer af utallige kombinationer og sammensætningsmuligheder fremfor begrænsninger, og som ikke længere er ’enten-eller’, men i stedet ’både-og’, hvor forskellige livsstile, kulturer og overbevisninger frit kan krydses, veksles og flekses – alt efter lyst og behov.  


Artiklen er skrevet af Rie Fjordsøe Rasmussen


HYBRID: En person eller en gruppe af personer, der er opstået ved interaktion mellem eller krydsning af to modsætningsvise kulturer, traditioner etc.

 

I sæsonen efterår/vinter 21/22 vil vi opleve flere hybride produkter og services, der krydser adskillige unikke elementer på én gang. Hvad enten det er det perfekte miks mellem grå og beige, klinisk teknologi

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.