Andre artikler fra denne udgave
Aldrig har behovet for strategi været større. Strategi er at opbygge vinderpositioner for fremtiden og have styr på, hvordan virksomheden fremadrettet skal navigere i den foranderlige verden. Og det er ikke nok at have en vinderstrategi, men derimod skal man gøre en vinderstrategi for at blive eller vedblive med at være en vindervirksomhed.
Af Mikael Vest
Behovet for en strategi
Strategi er for mange virksomheder en tung opgave, der hænger over hovedet, som man ikke helt kan overskue at starte på. Så bliver det pludselig mere interessant at rengøre køkkenskabene, pudse vinduerne eller rydde op på loftet. Vi tyer til
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail/E-tail
10 forudsigelser for retail i 2023+
Forbrug
3 hurtige til Julie Schoen
Trends & designGratis artikler
Hvilke muligheder er der i Web 3.0?
Kommunikation & marketing