I årets anden udgave af TID & tendenser kan du blandt andet blive klogere på NFTs og metaverse samt de nødvendige redskaber til forbedring af kunderejsen. 

Alle abonnenter på TID & tendenser har netop modtaget årets anden udgave af tidsskriftet, som i år udkommer i seks udgaver i stedet for de vanlige fire udgaver.

Som altid belyser tidsskriftet forskellige temaer, der retter blikket mod nye tendenser. I den seneste udgave af tidsskriftet er der fokus på temaerne: tidsånd, digitalisering, inspiration og kunderejsen.

I TID & tendenser nr. 2 2022 kan du blandt andet læse om:

Sænk hastigheden og øg effektiviteten
Det er ikke nemt at sætte tempoet ned, men når du lever og tænker langsommere, handler du både klogere og hurtigere. Ifølge Henrik Tingleff er tid det moderne menneskes guld.

Dagen du forstod NTFs
Jarl Rosenlykke stiller skarpt på NFTs, som er et af de emner, hvor folk kigger mærkeligt på en, så snart man åbner munden. Men i øjeblikket er der en eksplosion af kreativitet og kommercialisering inden for NFTs.

Metaverse – fremtidens nye virtuelle verden?
Forestil dig en hverdag, hvor du færdes lige så meget i virtuelle rum som i den virkelige verden. Lyder det skørt, og som noget der ligger mange år ud i fremtiden? Så tager du fejl, mener Nina Bech Stage.

Manifesting Utopia
Sustainability is more than a buzzword, so how can we engage our audiences better around this movement? Faith Robinson gives an insight into four macro-trends to drive effective sustainable communications.

10 konkrete redskaber til at udvikle bedre kunderejser
Hvordan omsætter man visioner og strategier for gode kundeoplevelser til konkret handling? Ifølge Søren Bechmann handler det om at sætte fokus på de rejser, vi som kunder sendes på fra A til B.

Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online. 

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.