Hvis man vil stille en diagnose på den til enhver tid værende tidsånd, er det en god ide at sætte ord på tidens holdninger og adfærd. Men hvad kommer først? Og hvad har mest indflydelse på en tidsånd? Det folket tænker, tror, mener og føler, eller hvad folket faktisk gør?
pej gruppens stifter, Poul Erik Jakobsen, bidrager løbende med en tidsåndsklumme i TID & tendenser nyhedsmailen, hvor han belyser og perspektiverer aktuelle og relevante emner, der rammer ned i tidsånden.
Af Poul Erik Jakobsen
Erfaringsramt strategi- og bestyrelsesrådgiver og stifter af pej gruppen
Umiddelb
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing
Har I styr på jeres SoMe-strategi?
Retail/E-tailGratis artikler