Trods at vi så småt kan se lyset for enden af pandemi-tunnelen, vil den kommende tid absolut også være præget af de skygger, Covid-19 har kastet på vores hverdag som forbrugere. Nye teknologier, platforme og forretningsmodeller fortsætter med at omforme vores forståelse af kommunikation og markedsføring. Pandemien har for alvor sat skub i den digitale udvikling og prikket til forbrugernes selvforståelse, livsfokus og indgroede vaner – og det vil fortsætte ’på den anden side’ af mundbind, restriktioner og lockdown.

AF Simone Misser-Pedersen, Mindshare

’New normal’, ’rethinked world’, ’post-corona future’, ‘the great reset’ – kært barn har mange navne. Det forgange år har uden tvivl været noget særligt. Og selv om vi så småt er godt inde i et nyt år, der byder på vaccineplaner, varmere vejr og genåbningsplaner, vil den kommende tid også være præget af pandemiens skygger, og de forandringer denne har medført

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.