Hvert år identificerer trendbureauet Euromonitor International en række nye tendenser, der forventes at blive fremtrædende i det kommende år. Tendenserne påvirker forbrugeradfærden og forårsager ændrede forhold for virksomheder. Her kan du se de 10 globale forbrugertrends i 2021.

Hele verden ændrede sig i 2020, hvor Covid-19 vendte op og ned på vores adfærd og forbrug. Modstandsdygtighed og tilpasningsevne er de drivende faktorer bag de stærkeste globale forbrugertendenser i 2021, hvor pandemien har skabt, påvirket og accelereret de følgende 10 trends.

 

#1 BUILD BACK BETTER
A SECOND CHANCE TO CREATE A BETTER FUTURE

Forbrugerne kræver i stigende grad, at virksomhederne tænker på andet end at tjene penge. I stedet forventer de, at virksomheder skal hjælpe med at beskytte både samfundets og planetens sundhed for at opbygge en bedre verden efter Covid-19. Det betyder, at virksomheder skal agere mere bæredygtigt o

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.