Hvert år identificerer trendbureauet Euromonitor International en række nye tendenser, der forventes at blive fremtrædende i det kommende år. Tendenserne påvirker forbrugeradfærden og forårsager ændrede forhold for virksomheder. Her kan du se de 10 globale forbrugertrends i 2021.
Hele verden ændrede sig i 2020, hvor Covid-19 vendte op og ned på vores adfærd og forbrug. Modstandsdygtighed og tilpasningsevne er de drivende faktorer bag de stærkeste globale forbrugertendenser i 2021, hvor pandemien har skabt, påvirket og accelereret de følgende 10 trends.
#1 BUILD BACK BETTER
A SECOND CHANCE TO CREATE A BETTER FUTURE
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Sådan serverer du en PR-historie på et sølvfad – i tre trin
Kommunikation & marketing
5 pointer om shitstorms og greenwashing til toplederen
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing