Influencere fylder mere og mere i medielandskabet, og deres budskaber når ud til millioner af danskere på sociale medier og blogs.
Det er ikke bare mode og diverse produkter, som nfluencere reklamerer for. På dagsordenen ser man også bæredygtighed, aktivisme og politik. Og influencere har stor indvirkning i unge menneskers liv, lyder det på baggrund af en undersøgelse fra Mediernes Forsknings- og Innovationscenter på Syddansk Universitet, SDU.
“Influencere er opmærksomhedsmagneter, og de laver en masse indhold, der genererer rigtig meget trafik, særligt fr
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Sådan serverer du en PR-historie på et sølvfad – i tre trin
Kommunikation & marketing
5 pointer om shitstorms og greenwashing til toplederen
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing