Ifølge en ny detailrapport hænger teknologi og loyalitet tæt sammen. Samtidig viser resultaterne fra rapporten, at der er optimisme hos de danske detailhandlere – især hos dem, som allerede nu er i gang med en digital transformation.
Den globale fintech-virksomhed Adyen har netop offentliggjort en ny rapport, som undersøger nøgletal og trends inden for både dansk og global detailhandel.
Rapporten er udviklet i samarbejde med Opinium Research LLP, der har spurgt 11.530 detailhandlere og mere end 40.000 forbrugere globalt. Lokalt i Danmark har 200 danske detailhandlere og 1000 danske forbrug
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Sådan serverer du en PR-historie på et sølvfad – i tre trin
Kommunikation & marketing
5 pointer om shitstorms og greenwashing til toplederen
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing