Efter en tid med nedlukninger og restriktioner er forbrugerne klar til at forkæle sig selv med gode oplevelser. Men hvordan skaber hotel- og restaurationsbranchen de bedst mulige oplevelser for deres gæster? Her kommer 5 trends, som er værd at holde øje med.

Med lukkede grænser overalt i verden var 2020 et år, som hotel- og restaurationsbranchen helst bare vil glemme. Men med udrulningen af vaccinerne er branchen dog ved at genfinde fodfæste her i 2021.

Det digitale marketingbureau Codesign har udpeget fem inspirerende trends i hotel- og restaurationsbranchen, som bliver fremtrædende i 2022.

 

Data-Driven Decisions

Algoritmer og analyser på nettet ved praktisk talt alt om os, og for hotelgæster kan det faktisk være meget gavnligt. Ved hjælp af data om gæsterne kan hotellerne nemlig give deres kunder en mere personlig oplevelse.

 

Kil

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.