En ny bog med titlen ’Med andre øjne – om service, design og servicedesign’ retter blikket mod at kunne se den service, som man leverer, fra brugerens øjne. Vi skal med andre ord se pÃ¥ verden med nye øjne, nÃ¥r vi skaber et indgÃ¥ende kendskab til vores kunder, nÃ¥r vi skal forstÃ¥ os selv, og nÃ¥r vi skal orientere os mod omverdenen for at blive ved med at være relevante.Â
Af Mette Mikkelsen og Søren Bechmann
Flere og flere virksomheder tjener stadig flere penge pÃ¥ at sælge service fremfor at sælge fysiske produkter. Det vil sige, at de sælger samlede serviceløsninger skræddersyet til kundernes behov og ikke ’kunâ
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent pÃ¥ TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du fÃ¥ et abonnement lige her.