For at planlægge din marketingindsats i det nye år er det alfa omega at være på forkant med de nyeste forbrugerindsigter og trends.
Ovenpå coronaåret 2020 er mange i marketingafdelingerne rundt om i de danske virksomheder blevet godt og grundigt rusket ud af ’normalen’. Mange forbrugere har ændret adfærd, og nye udfordringer inden for marketingfeltet er dukket op.
Med udfordringer kommer også nye muligheder og nyt potentiale for at tænke anderledes og udvikle sig. Netop udviklingen og de nyeste trends inden for marketing har marketingbureauet Dentsu over efteråret 2020 arbejdet intensivt med at undersøge, analysere og kondensere ned til forbrugerindsigter og konkrete trends.
På baggrund af en stor mængde data, cases og interviews præsenterer Dentsu i det årlige Pulse-seminar konkrete forbrugerindsigter, marketingcases og anbefalinger, der kan hjælpe dig med at planlægge din marketingindsats i det nye år.
Pulse-webinaret er for dig, der arbejder med salg, marketing, kommunikation, e-commerce, virksomhedsledelse og/eller forretningsudvikling.
Foredragsholderne til seminaret er de to Strategy Directors hos Dentsu Julie Daugaard og Paw Bæk Hansen, der vil udfordre med deres holdning til fremtidens marketing.
Pulse 21-webinaret bliver afholdt online den 21. januar 2021.