Igennem de senere år er vi blevet bekendte med youtubere og instagrammere, men dem, der trender mest i øjeblikket er ‘TikTokers’. Med mere end 110 millioner følgere på TikTok er Charli D’Amelio et levende bevis på, at mediet skal tages seriøst. Men hvordan kan du bruge TikToks popularitet i din markedsføring? Og hvordan kommer du overhovedet i gang? Mediebureauet Den
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Danskernes arbejdsliv anno 2025 viser bekymrende tendens
Bæredygtighed
En herlig tendens
Strategi & ledelse
Arbejdsglæde er ikke længere en luksus – det er en strategisk nødvendighed
Retail & e-tail
Hold øje med disse e-commerce trends i 2025
Retail & e-tail