Igennem de senere år er vi blevet bekendte med youtubere og instagrammere, men dem, der trender mest i øjeblikket er ‘TikTokers’. Med mere end 110 millioner følgere på TikTok er Charli D’Amelio et levende bevis på, at mediet skal tages seriøst. Men hvordan kan du bruge TikToks popularitet i din markedsføring? Og hvordan kommer du overhovedet i gang? Mediebureauet Dentsu guider dig igennem TikTok-junglen.
Af Christoffer Vorm, Dentsu
Aktiviteter som sang og dans storhitter lige nu hos forbrugerne. Danskerne har tilbragt mere tid hjemme, og de kreative udskejelser har fået frit løb under corona. TikTok har derfor
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
10 myter om digital transformation
TidsåndGratis artikler
Hvad byder 2024 mon på?
Strategi & ledelse
Verdens bedste ledere er regenerative
Trends & design