fbpx

Virksomhedernes salgsmønstre er i forandring. Digitaliseringen boomer, og de traditionelle salgskanaler er i nedgang, viser ny analyse.

Pandemien har vist sig som en ubuden gæst, der er kommet for at blive lidt endnu. Kriser medfører forandring, om man vil det eller ej, og den har tvunget os – B2C såvel som B2B – til at tænke anderledes for at imødekomme de forandringer, den hidtil har pålagt os.

Digitaliseringen har på rekordtid nået nye højder, og forbrugernes onlinehandel er ikke det eneste, der boomer. På bagkant af aflyste messer og fysiske salgsmøder har også virksomheder på B2B-markedet været nødsaget til at tænke i nye retninger. Knap fire ud af fem virksomheder enten sælger eller skal i gang med at sælge online, hvoraf webshops og apps er de hyppigst anvendte salgskanaler. Det konkluderer en nye analyse fra DI Handel.

Analyser peger yderliger

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.

De abonnerer på
TID & tendenser

Privacy Preference Center