Det internationale trendbureau Wunderman Thomson Intelligence står bag en rapport om 100 trends og forandringer fordelt i 10 forskellige kategorier, som man bør holde øje med i 2021. Her får du et overblik over 10 fremtrædende tendenser i kategorien ’Food & drink’.

Det er en forsigtig optimisme, der sætter tempoet for 2021, hvor verden reflekterer over udfordringerne i 2020 og går ind i et håbefuldt år.

Mere end nogensinde før har brands og virksomheder brug for at forstå forbrugeradfærden og fokusere på kreativ innovation. Rapporten ’The Future 100: 2021’ giver et overblik over 100 trends og forandringer, der vil blive fremtrædende i 2021.

Rapporten er inddelt i 10 kategorier: Culture, Tech & innovation, Travel & hospitality, Brands & marketing, Food & drink, Beauty, Retail, Work, Health, Finance.

Her kan du se de 10 tendenser i kategorien ’Food & drink’.

1. Adventure dining

Rest

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.