Sådan kan detailhandlen tackle sine udfordringer
Få inspiration fra aktører, der allerede har formået at…
Louise Aggerstrøm Hansen: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Chefanalytiker og privatøkonom hos Danske Bank, Louise…
Carsten Rose Lundberg: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Branchedirektør for digital handel hos Dansk Erhverv, Carsten Rose Lundberg, kommer med…
Simone Misser-Pedersen: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Insights Director hos Mindshare, Simone Misser-Pedersen, kommer med sit bud på, hvad vi…
Louise Orbesen: Hvad kommer 2025 til at byde på?
Partner hos Leading Humans, Louise Orbesen, kommer med sit bud på, hvad vi kan forvente…
Hold dig opdateret
Tilmeld dig TID & tendensers nyhedsmail og få en ugentlig opsamling på aktuelle tendenser direkte i din indbakke— og spar tid på research.
Flere historier
No one left – why the world needs more children
As birth rates plummet across continents, the world is…
Sådan skal fremtidens leder agere
Hvilke ønsker har medarbejdere til fremtidens leder? På…
Fremtidens ledere skal kunne balancere mellem trivsel og resultater
I en tid, hvor ledere konstant udfordres på at skabe både…
Danskerne er glade for deres nyhedsmedier, men de kan nogle gange få nok af nyheder
At sige at danskerne er tilfredse med deres nyhedsmedier er…
Det siger abonnenterne
”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
– Camilla Wrang
Business Planning Manager, Mindshare
”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank
”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”
– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow
”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent
”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”
– Ann Bergsmann
Grafisk storyteller
Hvorfor abonnere på TID & tendenser?
- Fire årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser
- Adgang til stort online søgbart artikelarkiv
- En ugentlig nyhedsmail med opsamling på aktuelle tendenser
- Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, København eller online
- Rabat på kr. 500,- på en billet til pej gruppens foodkonference, retailkonference eller strategikonference.