Hvordan ser 2023 ud?

Få overblikket over tidsånd, trends og forbrug , så du er klædt på til 2023. 

Omnichannel er ‘the new normal’

Selvom onlineshopping er ekstremt populært i dag, tyder flere undersøgelser på, at…

Neutrality with a pop of happiness

As the European fair season is coming to an end, it is time to have a look at which…

De abonnerer påTID & tendenser

Er du hoppet på ‘Quiet quitting’-bølgen?

Du siger ikke op. Du siger ikke fra. Er det slut med at gå…

Læs mere

Hold dig opdateret

Tilmeld dig TID & tendensers nyhedsmail og få jævnligt en opsamling på aktuelle tendenser direkte i din indbakke— og spar tid på research.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Flere historier

For lidt snak og endnu mindre handling

En ny rapport fra Impact viser, at der ikke er nogen…

Er du hoppet på ‘Quiet quitting’-bølgen?

Du siger ikke op. Du siger ikke fra. Er det slut med at gå…

Er du nysgerrig på fremtiden?

Erkendelsen af at vi alle er rundet af noget forskelligt…

Loyalitetsprogrammer giver nye venner

Virksomheder er i stigende grad begyndt at holde styr på…

Det siger kunderne

Fordele ved et abonnement

  • Seks årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser
  • Adgang til stort online søgbart artikelarkiv
  • En ugentlig nyhedsmails med opsamling på aktuelle tendenser
  • Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, København eller online
  • Rabat på kr. 500,- på en billet til enten pej gruppens foodkonference, retailkonference eller strategikonference.

Nyeste udgaveFå abonnement