Hver tallerken tæller

3 ud af 4 danskere synes, det er vigtigt, at vi begynder at spise mere klimavenligt. Men…

Bliv et hit på Pinterest

Interessen for Pinterest vokser – både blandt forbrugerne og brands. Mediet er en af de…

Fra abstrakt til konkret: Nyt kursus i visuel facilitering

Få værktøjer til at tegne og visualisere ord og billeder med pej gruppens nye kursus i…

De abonnerer påTID & tendenser

10 jobs der kunne blive dine

Hvilke nye jobs kan du forestille dig, der kommer i…

Læs mere

Hold dig opdateret

Tilmeld dig TID & tendensers nyhedsmail og få jævnligt en opsamling på aktuelle tendenser direkte i din indbakke— og spar tid på research.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Flere historier

Hvilke livsstilstendenser bliver fremtrædende de kommende år?

Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel,…

Hører TikTok hjemme i bestyrelseslokalet?

Det spørgsmål fik jeg forleden, på baggrund af en artikel…

Sådan sætter du ild til din fremtidssans

“Du skal ha’ vækket din fremtidssans. Det er hårdt, det er…

Hvor er empatien blevet af?

Manglen på sund fornuft i virksomheder (og i livet) har en…

Det siger kunderne

Rikke

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”

– Rikke Hannibal, Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen, Uafhængig forbrugerøkonom

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går i helt dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”

– Camilla Wrang, Business Planning Manager hos Mindshare

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad, Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”

– Ann Bergsmann, Grafisk storyteller hos LandboNord

TID & tendenser 03 2021

Fordele ved et abonnement

  • Fire årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser
  • To årlige udgivelser af pej gruppens retailmagasin: Retail Mag
  • Adgang til stort online søgbart artikelarkiv
  • En ugentlig nyhedsmails med opsamling på aktuelle tendenser
  • Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, Odense eller København

Nyeste udgaveFå abonnement