Tre forbrugertendenser, som du skal kende i en tid med krig og kaos
Danskerne har gennem de seneste to år undergået en forandring, og én ting står særlig…
3 genveje til mental sundhed
Resultatet af at rette pandelampen mod mental sundhed på arbejdspladser kan aflæses på…
Kommunikation & marketing
Ældre kan ikke følge med i den digitale udvikling og frygter ekskludering
En undersøgelse fra YouGov viser, at en stor del af den…
Hold dig opdateret
Tilmeld dig TID & tendensers nyhedsmail og få jævnligt en opsamling på aktuelle tendenser direkte i din indbakke— og spar tid på research.
Flere historier
Demografiens (skjulte) rolle
Kombinationen af effekten af demografien og det generelle…
Kender du Twitch?
Snart skal Facebook, Instagram, Snapchat og andre…
De oversete perspektiver i fremtidsforblændelsen
Der er et form for missing link mellem den fremtid, vi…
Hvad er god klimakommunikation?
Man ikke kan fortælle en klimavenlig historie, medmindre…
Det siger kunderne

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”
– Rikke Hannibal
Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
– Camilla Wrang
Business Planning Manager, Mindshare

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Uafhængig forbrugerøkonom

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”
– Ann Bergsmann
Grafisk storyteller, LandboNord

Fordele ved et abonnement
- Seks årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser
- Adgang til stort online søgbart artikelarkiv
- En ugentlig nyhedsmails med opsamling på aktuelle tendenser
- Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, Odense eller København
- Rabat på kr. 500,- på en billet til enten pej gruppens foodkonference, retailkonference eller strategikonference.