Fremtiden kalder på seniorkompetencer
Der er brug for modne medarbejdere på fremtidens arbejdsmarked.
Oplev to af verdens førende trendguruer
Nu har du mulighed for at opleve to af de mest anerkendte og globalt orienterede…
Friktion er som rust
Alle taler om convenience – eller nemhed – som det vigtigste parameter for fremtidens…
Hold dig opdateret
Tilmeld dig TID & tendensers nyhedsmail og få jævnligt en opsamling på aktuelle tendenser direkte i din indbakke— og spar tid på research.
Flere historier
Virksomhedernes digitale oplevelser lever ikke op til kundernes behov
Kun hver femte virksomhed forbereder sig på metaverset. Det…
Seks kræfter former fremtiden
Fremtiden for detailhandel ser noget anderledes ud, end vi…
Oplevelser i fokus
Forbrugerne søger i stigende grad detailhandlen som et sted…
Årets første udgave af TID & tendenser er udkommet
TID & tendenser nr. 1 tager favntag med fremtidens…
Det siger kunderne

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”
– Rikke Hannibal
Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
– Camilla Wrang
Business Planning Manager, Mindshare

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”
– Ann Bergsmann
Grafisk storyteller, LandboNord

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”
– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

Fordele ved et abonnement
- Seks årlige udgivelser af tidsskriftet TID & tendenser
- Adgang til stort online søgbart artikelarkiv
- En ugentlig nyhedsmails med opsamling på aktuelle tendenser
- Gratis adgang for en person til årligt Kick Off-seminar i Herning, København eller online
- Rabat på kr. 500,- på en billet til enten pej gruppens foodkonference, retailkonference eller strategikonference.