Årets sidste udgave af TID & tendenser er netop landet hos alle abonnenter, og denne gang byder tidsskriftet blandt andet på spændende artikler inden for reklame og marketing samt forbrugeradfærd. 

Året går på hæld, og derfor er det den sjette og dermed sidste udgave af TID & tendenser i 2022, som netop er udkommet. Som altid tager TID & tendenser favntag med forskellige temaer. Denne gang er der fokus på temaerne: samfund, reklame & marketing, forbrugeradfærd og inspiration.

I TID & tendenser nr. 6 2022 kan du blandt andet læse om:

Hvad kommer 2023 til at byde på?
En række eksperter tager de fremtidssynede briller på og kommer med hver deres på bud, hvad de tror vil blive kendetegnende for 2023.

Hvad gør vi, når verdens teknologier forandres stadig hurtigere?
Lars Tvede og Nicolai Chen Nielsen giver en introduktion til nogle af de tendenser og primære vektorer, som vil komme til at præge forandringerne i den kommende tid.

Knæk forbrugerkoden i en brændende verden
De nyeste tal for Mindshares Reklameanalyse, som præsenteres af Simone Misser-Pedersen, tydeliggør, at reklamebranchen fortsat er stærkt udfordret af en kritisk og ansvarligt orienteret forbruger.

Ville du lige købe en liter mælk og kom hjem med en fyldt bærepose i stedet?
Thomas Z. Ramsøy stiller skarpt på neuromarketing, som kombinerer indsigter fra hjerneforskning og psykologi for at forstå, måle og påvirke forbrugeres adfærd.

Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online. 

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.