Årets fjerde udgave af TID & tendenser er netop udkommet, og denne gang kan du blandt andet læse om livsledelse, livsstilstendenser og loyalitetsprogrammer.

Alle abonnenter på TID & tendenser modtager i disse dage årets fjerde udgave af tidsskriftet med posten.

Som altid tager tidsskriftet favntag med forskellige temaer, der belyser nye trends og tendenser. Denne gang sætter temaerne fokus på en bæredygtig fremtid, trends, ledelse og retail/e-tail.

I TID & tendenser nr. 4 2022 kan du blandt andet læse om:

Anti-trend er det bæredygtige valg
Ifølge Kristine Harper er der en længsel efter fællesskabs- og deleoplevelser og et behov for bæredygtigt design, der kan udgøre en antitese til forbrugerismens køb-og-smid-væk-mentalitet.

Megatrends
De seismiske forskydninger i forbrugernes holdninger og handlinger, som blev initieret af pandemien, sætter sine spor langt ind i 2020’erne. Sådan lyder det fra Louise Byg Kongsholm og Rie Fjordsøe Rasmussen.

Livsledelse – at mestre livets paradokser
Ledere skal blive bedre til at leve deres eget liv. Dels fordi livet kræver det, men også fordi det giver bedre ledelse. Mette Thingstrup stiller skarpt på begrebet livsledelse.

Temperaturmåling på loyalitetsprogrammer
Mange loyalitetskoncepter er ifølge Per Østergaard Jacobsen blot simple rabatklubber eller kampagner, som i bedste fald er omkostningsneutrale og næppe skaber værdi for nogen.

Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online. 

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.