Inden vi har set os om, viser kalenderen 2020, og et nyt årti bliver skudt i gang. Inden da udkommer årets sidste udgave af TID & tendenser, der med sine inspirerende og reflekterende artikler om ledelse, trends og sundhed klæder ledere, designere, koncept- og produktudviklere samt marketing- og salgsmedarbejdere på til fremtiden.

Selv om fremtiden synes fjern, og vi er famlende overfor den, så er den ikke farlig. Med viden om, hvor de store udviklingskurver er på vej hen og med små tegn på, hvordan fremtiden kommer til at se ud, så er det muligt at flytte og forberede både individer og organisationer.

I den kommende udgave af TID & tendenser får du blandt andet svar på, hvordan den moderne organisation fungerer, og hvordan virksomhedernes ledere bør lede.

Tidsskriftet stiller skarpt på trends inden for fødevarer og emballage, og så giver pej gruppens trendredaktør Rie Fjordsøe Rasmussen indblik i otte mikrotrends, der vil påvirke livsstilsbrancherne i fremtiden, samt hvilke trends der vil dominere sæsonen AW 20/21.

Du kan også glæde dig til at dykke ned i temaet ’sundhed’, hvor Anne Skare Nielsen stiller skarpt på fremtidens sundhedssektor, og hvor det engelske trendbureau The Future Laboratory belyser nogle af de trends, der vil transformere sundhed, wellness og fitness i de kommende år.

TID & tendenser nr. 4 2019 udkommer torsdag den 28. november. Tidsskriftet sendes til alle abonnenter.

Er du ikke abonnent? Læs meget mere om et abonnement på TID & tendenser her.