Med udgangspunkt i psykologien kæder en ny trendbog udtryk og design sammen med personlighed. 

Promostyl har udarbejdet deres nye Women trendbog med udgangspunkt i Carl Jungs 12 universelle arketyper for at gøre materialet mere forbrugerorienteret. Bogen er desuden inddelt i fire hovedtemaer, nemlig: Nature, Technology, Elitism og Counterculture.

Trendbogen fra Promotyl adskiller sig fra de gængse trendbøger, da den har et tydeligt kundeorienteret afsæt. Men frygt ikke, der er også masser af damemode, farver, materialer, snit, styles, print og accessories.

Promostyl har forecastet trends til modeindustrien siden midten af tredserne og giver i trendmaterialet deres bud på damemoden AW 23/24. Det leveres overbevisende og med en udførlig grundighed, hvor både farver, materialer og skitsetegninger er nøje udarbejdet og tilpasset både trends og personlighedstyper.

Med trendmaterialet fra Promostyl bliver man klædt godt på til designprocessen fra start til slut. Ydermere bliver man præsenteret for meget konkret inspiration og en nærmest drejebogsagtig tilgang til design, kombineret med indsigt i kundetyper og de psykologiske faktorer, der gør sig gældende, når man skal identificere personlighedstyper.

 

Bogen er på både fransk og engelsk og kan købes i pej gruppens Trendstore her.