Andre artikler fra denne udgave
De seismiske forskydninger i forbrugernes holdninger og handlinger, som blev initieret af pandemien, sætter sine spor langt ind i 2020’erne. Det ’normale’ er blevet omdefineret for os alle, men den genstart, der sættes i gang, vil anspore meget mere energi, optimisme og vækst, end vi har set længe.
Af Louise Byg Kongsholm og Rie Fjordsøe Rasmussen
The new normal
En genstart for mod og fremdrift trods forandringens vinde.
Når forandringer bliver hve
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler