Usikkerhed er blevet noget af det mest konstante i vores liv, og vi må forvente, at det fortsætter. Spørgsmålet er, hvordan det påvirker livsstilsbranchen, og hvad der er vigtigt for forbrugeren her og nu. pej gruppens trendredaktør giver dig svarene her.
Det er ikke så lidt, at den moderne forbruger anno 2023 har været igennem de seneste år. Det gode ved flere års usikkerhed og turbulen
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse