Flyskam, kødskam, SUV-skam, bilskam, tøjskam, affaldssorteringsskam, shoppingskam og senest avocadoskam. Mennesket har ikke skammet sig så meget, siden Adam og Eva blev forvist fra Paradis. Men hvordan forholder eksperterne sig selv til skammen? Kommunikationsforum har spurgt Carsten Stage, lektor ved Institut for Kommunikation og Kultur på Aarhus Universitet og forfatter til bogen ‘Tænkepauser om skam’,
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Unsplash
Flere artikler
Retail & e-tail
Løbeshop vil åbne butikker der, hvor løberne er
Retail & e-tail
Forsigtig optimisme i ejendomsmarkedet
Retail & e-tail
Danskernes købsadfærd: Mobile, bevidste og digitalt krævende
Trends & design