Andre artikler fra denne udgave
Hvordan går det med de megatrends, som er blevet fremhævet i 2017 og 2018 på tværs af livsstil, forbrug, luksus og sundhed? Og hvilke fortsætter videre efter 2020?
Af Louise Byg Kongsholm
Som nysgerrig og utålmodig tidsånds- og trendforsker er det sundt engang imellem at stoppe op og vurdere den fortsatte relevans, styrke og effekt af de tidsåndsbeskrivelser og megatrends, som er blevet prædiket over de seneste år. Denne artikel er netop sådan en opfølgning og dermed også en præcisering af, hvilke megatrends der fortsat er potentiale i, når man tænker kommerciel udvikling af produkter og services.
#1 Tr
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design