Som markedsfører er du sikkert optaget af, hvor hurtigt og hvordan kunderne vil vende tilbage til en ’normaliseret’ adfærd i din kategori, efterhånden som Danmark åbnes op igen i løbet af foråret, og danskerne får mulighed for at vende tilbage til en mere normal hverdagsrutine og livsstil.
Af Camilla Wrang Mølgaard, Mindshare
Måske bruger du endda ventetiden til at lave un
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse