Fremtidens detailhandel kræver nytænkning, så vi går fra butikslukninger til levende byrum. Der bør derfor være endnu mere fokus på at skabe stærke bymidter, der kombinerer handel, oplevelser og bæredygtig byudvikling i en digital tidsalder.
Når jeg ser på detailhandlen og byudvikling, ser jeg to uadskillelige størrelser. Detailhandlen leverer liv og trafik til bymidterne, mens byudvik
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse