De katastrofale konsekvenser af at nedprioritere visual merchandising må ikke ignoreres. Når udnyttelsen af den fysiske ramme og præsentationen af produkterne ikke tillægges større betydning, kan man heller ikke forvente salg.
Artiklen er skrevet af foredragsholder, debattør og rådgiver Stine Grubbe.
En tur ned ad den lokale gågade, eller det nærmeste shopp
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Little Stories og Gentle Monster, www.textilwirtschaft.de
Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Danskernes arbejdsliv anno 2025 viser bekymrende tendens
Bæredygtighed
En herlig tendens
Strategi & ledelse
Arbejdsglæde er ikke længere en luksus – det er en strategisk nødvendighed
Retail & e-tail
Hold øje med disse e-commerce trends i 2025
Retail & e-tail