Menneskecentreret fokus, samarbejde samt sekventiel og iteration er de tre principper, som SoftServes peger på kan forbedre medarbejderoplevelsen, innovation og effektiviteten.
Der er ingen tvivl om, at detailbranchen i dag er oppe imod en stærk modstander i form af onlinehandlen, når det kommer til køb og salg. Det betyder blandt andet, at salgspersonalet i detailbutikker i dag skal engagere
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Foto: Pexels
Flere artikler
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler