Menneskecentreret fokus, samarbejde samt sekventiel og iteration er de tre principper, som SoftServes peger på kan forbedre medarbejderoplevelsen, innovation og effektiviteten.

Der er ingen tvivl om, at detailbranchen i dag er oppe imod en stærk modstander i form af onlinehandlen, når det kommer til køb og salg. Det betyder blandt andet, at salgspersonalet i detailbutikker i dag skal engagere kunderne i interaktioner af højere kvalitet for overhovedet at lykkedes med et salg.

SoftServes har nedfældet tre principper, der kan optimere medarbejderoplevelsen inden for detailbranchen. De tre principper afspejler en empatisk, menneskecentreret tilgang, som alle har til formål at optimere medarbejderoplevelsen og forbedre virksomhedens effektivitet og innovation.

De tre principper er:

  1. Menneskecentreret fokus
  2. Samarbejde
  3. Sekventiel og iteration

Læs om, hvorfor disse tre principper kan være med til af løfte med

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her. Vi kører med Black Week priser i denne uge.