Købsadfærden hos kunderne har ændret sig markant i de senere år, og i dag er de mere digitalt erfarne, mere selektive og mere kræsne end nogensinde før. Få inspiration og konkrete løsninger til den nye købsadfærd på pej gruppens retailkonference New Retail Day.

Coronapandemien forandrede meget. Blandt andet den danske detailhandel, der gennemgik mindst fem års udvikling på bare 12 måneder.

Men også kundernes købsadfærd gennemgik en forandring, som kommer til at holde ved. De er nu mere digitalt erfarne, mere selektive og mere krævende end nogensinde før. Men forandringer skaber også nye muligheder.

Retailkonferencen New Retail Day giver dig inspiration og konkrete løsninger inden for effektiv e-handel, digital aktivering og nye butiksoplevelser. Så er du klædt på til at imødekomme den nye købsadfærd med innovative ideer.

Hør blandt andet om, hvordan Censuum vil udvikle fremtidens stormagasin for ansvarlige brands.

Du kan også høre Ikeas Indretningschef Henriette Ekholm og Marketingchef Anne Krogh fortælle om, hvordan Ikea Danmark anvender deres eksisterende touch points til at bidrage til en forandring af danskernes forbrugsvaner.

Søstrene Grene med Chief Digital Officer Rasmus Skjøtt går også på scenen og fortæller om kædens omnichannelstrategi og digitale transformation af Søstrene Grenes værdikæde.

New Retail Day afholdes i København den 26. april 2022 og i Aarhus den 28. april 2022.

Se programmerne og læs mere her.

Er du abonnent på TID & tendenser ? Så har du mulighed for at få 500 kroner i rabat på din billet til pej gruppens New Retail Day-konference i april 2022. 

Er du ikke abonnent, kan du læse mere om muligheden her.

 

Foto: Pexels