Ifølge den europæiske e-handelsrapport, som er netop udkommet, fortsætter e-handlen sin vækstrejse i Europa på trods af usikre forbrugere.
E-handlen i Europa trives. Den europæiske e-handel voksede sidste år med 13 procent og rundede derved 5,3 billioner danske kroner, viser den netop offentliggjorte europæiske e-handelsrapport fra Ecommerce Europe og EuroCommerce.
Selv om visse økonom
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse