Kundeklub, Loyalitetsprogram, Fordelsprogram – ja, kært barn har mange navne – har virkelig fået en renæssance i den seneste tid.
I takt med den øgede digitalisering bliver det i stigende grad relevant for detailkæderne at tilbyde kunderne en række unikke fordele, hvis de til gengæld tilmelder sig deres fordelsprogram. Formålet med et fordelsprogram er i sidste ende at knytte brandet og kunderne endnu tættere sammen og dermed skabe salg både på den korte og lange bane.
Meget at vinde for detailkæderne
Der er nemlig meget at vinde ved at have et succesfuldt fordelsprogram. To umiddelbare fordele for detailkæderne er:
1. Fas
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design
Kender du sæsonens forbrugertyper?
Trends & design
Hold øje med disse blomster- og plantetrends i 2023
Samfund