Inden for de seneste år har en ny forbrugertype set lyset. En forbrugertype, der ikke rigtig kan kategoriseres ved hjælp af traditionel segmentering, men som er påvirket af det øgede globale fokus på klimaændringer og forurening, som føler sig tilbøjelig til at ændre sin livsstil for at minimere overforbrug og affald, og som ikke finder nyhedsværdi stimulerende eller interessant i sig selv.
Af Kristin
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Trendguru klæder dig på til 2026
Retail & e-tail
Så mange danskere handler på Temu
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity









