Kun hver femte virksomhed forbereder sig på metaverset. Det fremgår af en ny undersøgelse, som tager temperaturen på digitale kundeoplevelser blandt virksomheder på globalt plan.
Ifølge en ny undersøgelse fra Adobe indrømmer 42 procent af virksomhederne, at deres digitale kundeoplevelser ikke lever op til kundernes behov, og kun en femtedel af virksomhederne forbereder sig på metaverset. Forbrugerne efterspørger mere kreativt indhold fra brands, men virksomhederne leverer ikke, fremgår det af undersøgelsen.
Kreativ tænkning og nytænkende indhold bliver nøgleord for virksomhederne, når de
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design
Kender du sæsonens forbrugertyper?
Trends & design
Hold øje med disse blomster- og plantetrends i 2023
Samfund